AndroidHealthClinic

Nieuw Photoshop contest!

Bezoekers in dit topic

Die van eq is echt vet.
 
mn eerste photoshop:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
U lacht? [Link niet meer beschikbaar] gebruiksvriendelijk :thumbs:

Ik moet inderdaad lachen. In het 'Gare Hanenhok' kun je toch geen karma geven ;)
 
Jij bent echt een slet geworden gast...

ik heb gewoon niets beter te doen; trouwens photoshopeer nog eens een foto ipv domme, nutteloze reacties te posten
 
denkt dat nummer 2 & 3 samenhoren als ballen van plaats verwissel
10e is dan: knoopsgat in achterzak man is weg

Nu nog de 4 cijferige code, bitte!

Voor 6 geldkoffers!!!
 
ik heb gewoon niets beter te doen; trouwens photoshopeer nog eens een foto ipv domme, nutteloze reacties te posten
Ik kan niet photoshoppen, heb het 10 minuten geprobeerd maar snap er geen hol van. Verder was die reactie gewoon realiteit, je bent een karmaslet geworden, wat ik niet veroordeel, maar overal openlijk bedelen om karma is schijtirritant.
 
Ik kan niet photoshoppen, heb het 10 minuten geprobeerd maar snap er geen hol van. Verder was die reactie gewoon realiteit, je bent een karmaslet geworden, wat ik niet veroordeel, maar overal openlijk bedelen om karma is schijtirritant.
je begin het eigenlijk zelf ook beuh te worden
ik kan trouwens ook niet photoshoppen, heb mij er ook nog maar 30 minuten mee bezig gehouden in mn leven; alhoewel ik deze toch wel al aardig geslaagd vond.
Train jij eigenlijk? Ik slijm misschien om karma ja (nu zal ik trouwens proberen te minderen) maar ondertussen open ik ook nuttige en leerrijke topics in o.a. training en oefeningen, als ik zo even kijk naar jouw geopende topics zie ik enkel gare hanenhok en Chat&convo materiaal.
 
je begin het eigenlijk zelf ook beuh te worden
ik kan trouwens ook niet photoshoppen, heb mij er ook nog maar 30 minuten mee bezig gehouden in mn leven; alhoewel ik deze toch wel al aardig geslaagd vond.
Train jij eigenlijk? Ik slijm misschien om karma ja (nu zal ik trouwens proberen te minderen) maar ondertussen open ik ook nuttige en leerrijke topics in o.a. training en oefeningen, als ik zo even kijk naar jouw geopende topics zie ik enkel gare hanenhok en Chat&convo materiaal.
Ik train momenteel niet, ik ben geblesseerd aan mijn rug, wat ik schijtirritant vind. Wel netjes dat je dat in een half uurtje doorhad, ik kon niet eens van scherm 1 naar scherm 2 kopieeren:rolleyes:

Alleen in het begin was ik erg bezig met van alles te leren en strikt aan alles houden, maar dat werd op den duur meer een dwangneurose, zat mezelf helemaal gek te maken met eten en dacht aan niets anders meer. Toen ben ik er uit geweest voor een half jaar. Nu wil ik het mezelf niet meer aandoen weer in mijn oude ritme terug te vallen. Ik ga dus niet weer spastisch een hele zoektoch doen naar allemaal factoren die je training minimaal kunnen verbeteren, dan maak ik mezelf alleen maar weer gek.

Verder ga ik er hier niet op in, is het het topic niet voor. Mocht je nog wat willen weten PM je me maar:)
 
Ja genoeg gerel nu... dit is het gare hanehok niet...

O ja... toch wel :D
 
Nieuwe fotoshops graag! Ik lag al in een deuk van de voorgaande :roflol:
 
:D Dit is echt lachen! Angerfist is toch wel een van de guru's hier imo.
 
Back
Naar boven