AndroidHealthClinic

Nieuw PR benchpress (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
13.291
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Eindelijk is het zover, ik heb me zelf eindelijk weer eens verbeterd met bankdrukken. Voor mijn <a href="http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23508&page=2">
schouder blessure</a> zat ik op de 6 x 140 kg benchpress, dat is inmiddels meer dan een half jaar geleden. Na die tijd ging het bankdrukken niet meer lekker, had weinig kracht over. Ik kan nu m'n schouders nog steeds niet direct trainen, maar goed :) De laatste paar weken ging het erg lekker met borst, en vorige week evenaarde ik m'n oude record weer voor het eerst, die 6 x 140 dus. Gister borstdag, en na m'n schouders warm te hebben gemaakt ging ik bankdrukken. Na wat lichte sets, ging ik voor die 140. Het voelde goed, en ik kreeg er 7 reps zelf uit, en een 8ste met een klein beetje hulp van m'n trainingsmaatje. Ik was echt gelukkig, eindelijk weer eens vooruitgang op de benchpress. Heb nu meteen weer veel motivatie om er 100% tegen aan te gaan!
 
sodemieters 8*140 !!!! Gefeliciteerd dude :cool: wat zijn jou stats waarmee je dit gedrukt hebt. ik zit met 8 herhalingen nog op 90 kg haha
 
zo zo 18 jaar en 8 * 140 kg netjes netjes........ :thumbs:

post eens een filmpje? :)
 
Dat zijn flinke kilo's!

Op naar de 8x150 ;)
 
bur zei:
zo zo 18 jaar en 8 * 140 kg netjes netjes........ :thumbs:

post eens een filmpje? :)

Ben nu 19 he :p lol ik heb geen filmpjes van mezelf.
 
The Rock zei:
Ben nu 19 he :p lol ik heb geen filmpjes van mezelf.


dan maak je er 1 met je foon ofzo. ;)
 
best veel, ........... je bent toevallig geen naaste familie van Dries?:cool:
 
Way to go! Indrukwekkend man 140 kilo!
 
Das heel erg netjes!
 
klusmier zei:
best veel, ........... je bent toevallig geen naaste familie van Dries?:cool:
Niet naast, maar we zijn allemaal wel beetje familie van elkaar hé .... (Dries droomt weg :D)

Maar zeker goed man, geen zin om es powerlifting wedstrijd mee te draaien? Binnenkort wordt GPC Nederland opgericht you know ;)
 
dude 19 jaar, 7 x 140 :D:D:D:D

SICK BASTARD
 
Goed bezig!!

je drukt gewoon het dubbele van mij :sad:
 
godverdegodver ik zit na 2 jaar nog steeds op 70????????? verdomme en dat dan nog met moeite. Hoe kan dat? Wat doe ik verkeerd?
 
bur zei:
dan maak je er 1 met je foon ofzo. ;)

Ik heb Nokia 8310, gaat lastig :)

@Dries: Ik heb niet echt wedstrijd aspiraties opzich. M'n squat en deadlift moeten nog hoger komen. Zijn laag in vergelijking met m'n benchpress, maar ik ga ook op die twee oefeningen vooruit de laatste tijd.

@all: tnx voor de reacties :) keep on pumpin' :cool:
 
indrukwekkend kerel! op naar de 150!
 
:eek: 8 x 140 19 jaar

klasse! :thumbup:

Zou misschien toch eens stiekum aan wedstrijden denken!
 
ja jim mooie prestatie jongen :D .. het waren er trouwens 9 met laatste 2 lichte hulp van mij :D ..
 
Er zijn ook single bench wedstrijden hé, je moet niet sterk zijn in squat en deadlift (Je moet ze wel blijven trainen natuurlijk, een lichaam groeit optimaal in zen geheel)
 
MonsterStrength zei:
Er zijn ook single bench wedstrijden hé, je moet niet sterk zijn in squat en deadlift (Je moet ze wel blijven trainen natuurlijk, een lichaam groeit optimaal in zen geheel)

hmmz ok dat is wel interessant natuurlijk :) Ja ik was uiteraard wel van plan om squat en deadlift gewoon te blijven trainen uiteraard, ik vindt het 2 fantastische oefeningen :D
 
Back
Naar boven