XXL Nutrition

Nieuw product van Applied Nutriceuticals? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kom jij net om de hoek kijken ofzo ?
ze verzinnen zo vaak fancy benamingen voor stoffen
of ook heel mooi
Proprietary Matrix
of
Proprietary blend
of der zitten ook wel is gewoon andere stoffen in

iets waar je daadwerkelijk ff 500 gram per week aankomt
kan je mij niet wijsmaken dat et allemaal legal shit is

overigens zeg ik niet dat het een ph is of wat dan ook
maar zeg dat de kans aanwezig is

Ja, ik kom net om de hoek kijken, bedankt voor je verhelderende uitleg :rolleyes:

Alle ingredienten zijn gewoon bekend, geen van alle ds/ph.

Als je bang bent voor vervuiling, dan kan je dat wel zijn bij elk product zijn. Bovendien heeft Nutriminds een vlekkeloos verleden.

Dat die claims waarschijnlijk niet waargemaakt gaan worden, is iets anders dan gebaseerd op die claims maar stellen dat het wel een ds/ph is.

Je kan nu eenmaal geen rattenonderzoek vertalen naar mensen. En daarmee bedoel ik NIET!!!! dat rattenonderzoek waardeloos is (wat mensen maar al te graag zeggen als iets hun niet goed uitkomt), maar de hoeveelheid groei in een rat kan je niet vertalen naar een mens. Als je ratten op een simpel trainingsschema zet, groeien ze veel harder dan mensen op een trainingsschema. Dus je kan niet stellen, de ratten kwamen 5% lichaamsgewicht aan, dus dan zal dat bij mensen ook wel zo zijn.

Maar dat zegt dus ook niet, dat het bij mensen helemaal niets doet

Het probleem is een beetje, dat iedereen supps wil nemen die ph/ds resultaten geven zonder enige bijeffecten. Fabrikanten maken daar mooi gebruik van door mooie claims, tegen de tijd dat veel mensen in de gaten hebben dat het toch niet werkt, komen ze wel weer met iets nieuws uit, wat de mensen toch wel weer gebruiken. (ongebruikelijk dat er genoeg mensen zijn die CRACK (:rolleyes:) uitproberen ondanks het verleden van dit bedrijf).

Veel test boosters doen wel iets, maar niet echt merkbaar (als in de zin van kilo(s) die je bijkomt. Nu moeten mensen zelf maar beslissen of ze die kleine boost hun geld waard vinden.

Als ik binnenkort tijd heb, zal ik wel eens een lijstje maken van elke catogorie wat ik het de beste product vind.
 
Ja, ik kom net om de hoek kijken, bedankt voor je verhelderende uitleg :rolleyes:

Alle ingredienten zijn gewoon bekend, geen van alle ds/ph.

Als je bang bent voor vervuiling, dan kan je dat wel zijn bij elk product zijn. Bovendien heeft Nutriminds een vlekkeloos verleden.

Dat die claims waarschijnlijk niet waargemaakt gaan worden, is iets anders dan gebaseerd op die claims maar stellen dat het wel een ds/ph is.

Je kan nu eenmaal geen rattenonderzoek vertalen naar mensen. En daarmee bedoel ik NIET!!!! dat rattenonderzoek waardeloos is (wat mensen maar al te graag zeggen als iets hun niet goed uitkomt), maar de hoeveelheid groei in een rat kan je niet vertalen naar een mens. Als je ratten op een simpel trainingsschema zet, groeien ze veel harder dan mensen op een trainingsschema. Dus je kan niet stellen, de ratten kwamen 5% lichaamsgewicht aan, dus dan zal dat bij mensen ook wel zo zijn.

Maar dat zegt dus ook niet, dat het bij mensen helemaal niets doet

Het probleem is een beetje, dat iedereen supps wil nemen die ph/ds resultaten geven zonder enige bijeffecten. Fabrikanten maken daar mooi gebruik van door mooie claims, tegen de tijd dat veel mensen in de gaten hebben dat het toch niet werkt, komen ze wel weer met iets nieuws uit, wat de mensen toch wel weer gebruiken. (ongebruikelijk dat er genoeg mensen zijn die CRACK (:rolleyes:) uitproberen ondanks het verleden van dit bedrijf).

Veel test boosters doen wel iets, maar niet echt merkbaar (als in de zin van kilo(s) die je bijkomt. Nu moeten mensen zelf maar beslissen of ze die kleine boost hun geld waard vinden.

Als ik binnenkort tijd heb, zal ik wel eens een lijstje maken van elke catogorie wat ik het de beste product vind.

daar ben ik het ook gewoon mee eens
maar als je daadwerkelijk zoveel aankomt zou ik me toch wel afvragen of er niet daadwerkelijk een ander goedje inzit.

blijven er dus gewoon 2 opties over
het werkt inderdaad en er zit iets in ( keuze maken of je dit wilt gebruiken en labratje spelen want geen id wat voor side effects het meebrengt )

het werkt niet want tis net als andere hype sups gewoon troep en dus weggegooid geld

ben je dan 19 jaar oud
zitten er ph's in dan is het niet slim om te gebruiken
zit er niets in dan is het weggegooid geld dus ook niet slim om te gebruiken

makkelijke conclusie eigenlijk

overigens over dat wantrouwen
jungle warfare is daar mooi voorbeeld van
allemaal legal shit en iedereen maar kilo's pakken
tot er naar buiten kwam dat er wel even wat meer snoepgoed inzat
 
Ik ben het met je eens dat het waarschijnlijk (grotendeels) weggegooid geld is.

En ja, als je supplementen neemt heb je altijd risicos dat er iets anders is zit. Als je daar buiten gaat heb je ook kans om door de bliksemgeraakt te worden. Moet je dus dan maar nooit meer naar buiten (supplementen kopen?).

Zorg maar dat je producten koopt van reputable bedrijven. Verder kan je zelf ook eens onderzoeken of een bedrijf GMP complient is of beter GMP certified. Maar dat doet waarschijnlijk niemand. Of kijken of ze een onafhankelijk tests hebben laten doen op de zuiverheid hun grondstoffen voor en na het productieproces (en die data bekend hebben gemaakt). Tenslotte is vaak beter om van goede bedrijven te kopen ipv de bedrijven die clones maken van producten (ook al zijn die producten goedkoper) omdat de clones vaak met grondstoffen uit china komen en er bezuigigd is op controle ed. Verder wil je natuurlijk ook dat de innovatieve bedrijven geld krijgen en niet degene die alles clonen, zodat er daadwerkelijk goede nieuwe producten bijkomen op de markt.
 
Ik heb nou Mass Fx gehaald met Hemotest voor de zomer en ik ben bijna 20, van de winter ga ik weer eens wat anders proberen
 
Ik zag dit product op een site voor supplementen, en bedacht mij dat ik het eens verder uit ging zoeken.
Gelukkig waren er ook al mensen voor mij geweest die hier aandacht aan besteed hebben.

Ik zie dat het een remmende werking heeft op het oestrogeen hormoon, dit betekend dus automatisch een verhoogde werking van het hormoon testosteron. Deze verhoogde werking brengt op zich al enige mogelijke bijwerkingen met zich mee. Op zich valt dit nog mee, maar er staan ook genoeg andere stoffen tussen waarvan ik mij afvraag wat hun bijwerkingen zijn.

Is er iemand die al zo ver is dat hij/zij enige bijwerkingen heeft ervaren?
Belangrijker misschien nog wel of het uberhaupt ook werkt.
Ik hoop dat er mensen zijn die wat antwoorden kunnen geven!:D
 
Ik zag dit product op een site voor supplementen, en bedacht mij dat ik het eens verder uit ging zoeken.
Gelukkig waren er ook al mensen voor mij geweest die hier aandacht aan besteed hebben.

Ik zie dat het een remmende werking heeft op het oestrogeen hormoon, dit betekend dus automatisch een verhoogde werking van het hormoon testosteron. Deze verhoogde werking brengt op zich al enige mogelijke bijwerkingen met zich mee. Op zich valt dit nog mee, maar er staan ook genoeg andere stoffen tussen waarvan ik mij afvraag wat hun bijwerkingen zijn.

Is er iemand die al zo ver is dat hij/zij enige bijwerkingen heeft ervaren?
Belangrijker misschien nog wel of het uberhaupt ook werkt.
Ik hoop dat er mensen zijn die wat antwoorden kunnen geven!:D

Het is nog niet verkrijgbaar, dus geen ervaringen.. Zou toch de 20e komen..XXL??? Is raar dat op de site van AN (nutriminds) niks over dit product te vinden is.
 
Het is nog niet verkrijgbaar, dus geen ervaringen.. Zou toch de 20e komen..XXL??? Is raar dat op de site van AN (nutriminds) niks over dit product te vinden is.

Op de site body en fitshop kan je m gewoon aanschaffen...
En dat die site er niets over te zeggen heeft vond ik ook al vreemd...
Ik ben gewoon heel benieuwd naar resultaten
 
Edit:

Bestelling is geplaatst bij B&F. Hadden leuke whey aanbieding, kan met 10 kilootjes weer voort :P. Hopelijk snel binnen. Ga even stoppen met creatine en dan begin ik met alpha-x. Zo kan ik goed kijken wat dat product op zichzelf doet. Zal logje gaan bijhouden.
 
Laatst bewerkt:
ik heb alpha x en the one pas in huis en ik betaal de alpha x maar 55euro dus waar die 80 vandaan komt weet ik niet :) ben nieuw op dit forum maar train al 9jaar en moet toch zeggen dat ze goed werken,op 2 weken toch al bijna 4kg vetvrije massa vind ik toch zeer goed voor natural die 9% vet heeft.
 
bij xxl, bodysuplies, bodylab 80 euro

bodyenfitshop.nl 72 euro bij 2 potjes, 76 1 potje. ga denk ik ook er bij nemen, heb nog niet zo iets in mn assortiment.
 
ik heb alpha x en the one pas in huis en ik betaal de alpha x maar 55euro dus waar die 80 vandaan komt weet ik niet :) ben nieuw op dit forum maar train al 9jaar en moet toch zeggen dat ze goed werken,op 2 weken toch al bijna 4kg vetvrije massa vind ik toch zeer goed voor natural die 9% vet heeft.

Gebruik je ze los of door elkaar? Krachtgains? Bijwerkingen?
 
ik heb alpha x en the one pas in huis en ik betaal de alpha x maar 55euro dus waar die 80 vandaan komt weet ik niet :) ben nieuw op dit forum maar train al 9jaar en moet toch zeggen dat ze goed werken,op 2 weken toch al bijna 4kg vetvrije massa vind ik toch zeer goed voor natural die 9% vet heeft.

Oke 2 kilo puur spier per week, daar moeten verboden stofjes inzitten :D

Edit: Als je vetpercentage hetzelfde is gebleven ben je dus wel wat in vet aangekomen.
Als het puur spier was, moet je vetpercentage zijn gezakt.
 
ik heb alpha x en the one pas in huis en ik betaal de alpha x maar 55euro dus waar die 80 vandaan komt weet ik niet :) ben nieuw op dit forum maar train al 9jaar en moet toch zeggen dat ze goed werken,op 2 weken toch al bijna 4kg vetvrije massa vind ik toch zeer goed voor natural die 9% vet heeft.

Waar heb jij het gekocht dan???
 
ik heb alpha x en the one pas in huis en ik betaal de alpha x maar 55euro dus waar die 80 vandaan komt weet ik niet :) ben nieuw op dit forum maar train al 9jaar en moet toch zeggen dat ze goed werken,op 2 weken toch al bijna 4kg vetvrije massa vind ik toch zeer goed voor natural die 9% vet heeft.

Ten eerste vetrouw ik je post voor geen meter gezien join date/1 post die over supps gaan, je joined daar het forum voor? :rolleyes:

Ten tweede ben je niet natural als je the One neemt.

Tenslotte heb je geen 4 kg vetvrije massa gegained in 2 weken.
 
dat van The one zag ik ook, is dat hetzelfde als Alpha X. En second gear zag ik. 1e Post gelijk reclame maken is inderdaad verdacht en zegt eigenlijk niks.
 
Is ook idd zo met The one.

Owjah klopt, had ff over het hoofd gezien dat hij ook the one had gebruikt. Ik dacht enkel Alpha X.

Dus 4 kilo droge spiermassa gainen leek me een beetje ongeloofwaardig ;)
 
bij xxl, bodysuplies, bodylab 80 euro

bodyenfitshop.nl 72 euro bij 2 potjes, 76 1 potje. ga denk ik ook er bij nemen, heb nog niet zo iets in mn assortiment.

[Link niet meer beschikbaar] bij ons €76,- en voor 2 €72-, p/st ;)
 

kan die bij de bestelling in, je weet wel de bestelling die ik vrijdag middag om 16.15 uur deed bij je.

of moet ik een nieuwe bestelling aanmaken dan of zo.
 
Back
Naar boven