MuscleMeat

Nieuw product? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

remarxxx

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
515
Waardering
1
Een maat van mij belde gister om te vragen of ik bekend was met een product om af te vallen wat een vloeistof is.

Hij heeft het van een wedstrijd BB gekregen en die vertelde hem dat het een nieuw product was van earl snyder en nog niet op de markt. Ook werd hem verteld dat clen er niks bij was. Het is een hele dikke doorzichtige stroperige vloeistof (dikker dan ghb) en hij moet 's morgens en voor het trainen een theelepel pakken.
Hij vertelde me dus gister dat zijn handen beefden en hij zich wat zwakjes voelde alsof hij ziek was. Verder had hij het ook nog warm en kon niet slapen. De domme lul had niet gevraagd wat voor stof erin zat, als het maar werkt is zijn gedachte.

Ik heb er gister al met klaas over gebrainstormd :p maar we kwamen er niet echt uit..

Iemand een id wat dit middeltje zou kunnen zijn?
 
Als het gewoon van die dikke siroop is en hij trilt heel erg zal het wel gewoon van die Clen siroop zijn hoor...! Niet alles geloven wat iemand zegt...!:D
 
Misschien is het een vloeibare vorm van maaggriep, straks komt alles eruit en val je idd af! Gegarandeerd resultaat haha
 
Misschien is het een vloeibare vorm van maaggriep, straks komt alles eruit en val je idd af! Gegarandeerd resultaat haha

haha

mja suckt wel voor je vriend, maar ik kan je spijtig genoeg ook niet verder helpen

wens hem alvast veel beterschap:)
 
Als het gewoon van die dikke siroop is en hij trilt heel erg zal het wel gewoon van die clenbuterol siroop zijn hoor...! Niet alles geloven wat iemand zegt...!:D

Zoiets had de brainstormsessie met klaas ook al opgeleverd hehe. Waarschijnlijk gewoon clen of clen hcl.
 
echt slim als je dat gewoon in je lichaam gooit!
 
Als het dik, stroperig en transparante vloeistof is,
is het waarschijnlijk Ventipulmin of iets dergelijks.
Dit is de vloeibare Clenbuterol die meestal voor veterinaire
toepassingen (paardensport) gebruikt wordt.

Met een vrij clean lichaam ga je bij 2 theelepels idd al snel aan het daveren en rillen

Ik sluit me volledig aan bij Mr Big, niet alles geloven wat verteld wordt,
en zeker niet alles blindelings slikken wat je voorgeschoteld wordt.

... voorschrift van de dierenarts, 65 Euro in de apotheek
en gaan met die pony!

... dit maar dit even terzijde ;)
 
maatje van me had dat vroeger ook eens gehad is inderdaad clen van in het vetrinaire circut
 
Een maat van mij belde gister om te vragen of ik bekend was met een product om af te vallen wat een vloeistof is.

Hij heeft het van een wedstrijd BB gekregen en die vertelde hem dat het een nieuw product was van earl snyder en nog niet op de markt. Ook werd hem verteld dat clenbuterol er niks bij was. Het is een hele dikke doorzichtige stroperige vloeistof (dikker dan ghb) en hij moet 's morgens en voor het trainen een theelepel pakken.
Hij vertelde me dus gister dat zijn handen beefden en hij zich wat zwakjes voelde alsof hij ziek was. Verder had hij het ook nog warm en kon niet slapen. De domme lul had niet gevraagd wat voor stof erin zat, als het maar werkt is zijn gedachte.

Ik heb er gister al met klaas over gebrainstormd :p maar we kwamen er niet echt uit..

Iemand een id wat dit middeltje zou kunnen zijn?

Lijkt me een geval van Yohimbine (Yohimbe) vergiftiging.

Mag binnenkort ook niet meer als kruidenpreparaat worden verkocht. Ik heb het op school n keer gehad met een paar chicks die een hele zak yomhimbe poeder in een fles wijn hadden opgelost.

Ik heb 1 slok genomen, en had later een tentamen maar wist dus niet dat er zoveel van die rotzooi inzat.

Nog voor ik de klas inging werd ik helemaal raar en duizelig. Zweten en mn handen waren aan het shaken als een gek. Ik kon mn naam niet eens opschrijven. Ik had vuurrode ogen en een torenhoge bloeddruk.

Anyway, ze hebben me naar een dokter moeten brengen. Ik was de weg helemaal kwijt.
 
Back
Naar boven