Fitness Seller

nieuw record onder 308 klasse (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

robocop

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2004
Berichten
3.204
Waardering
11
mendy (Scot mendelson) breekt het record van kenelly in de 308 lb klasse

mendy's reactie aan kenelly

I JUST WANTED TO LET YOU KNOW THAT YOU NO LONGER HOLD THE 308 WORLD RECORD.I FIGURED IT WAS MY TURN TO CATCH BACK UP SO I FINALLY HIT A 915 AT 308.(IT TOOK ME TWO YEARS)SO IT IS ON YOU NOW.I WAS 1/2 INCH TO LOCKOUT WITH 1008 LBS.
MENDY

movie

[Link niet meer beschikbaar]
 
heb het ook gelezen ja!

thx voor het filmpje! en die 1008Lbs was echt close, zeker die eerste... ongelofelijk!!
 
ind. echt close. De volgende keer lukt het hem wel
 
Gaat makkelijk ja, alleen die 1008Lbs was nog verre van lock out, was amper van zen borst ;)
 
zalig toch hé :D

zou cool zijn moest mendy onder de 308lbs een hoger gewicht benchen dan Gene rychlak LOL :D

en vooral top dat hij dat doet met een voet die ver naar de kloten is... hij moet binnenkort voetreconstructie ondergaan.
 
mooi, alleen is t lastig telkens om te rekenen naar kilo's:o ;)
 
I agree met MonsterStrength... die 1008lbs was echt nog lang niet hoog genoeg. Hij zegt zelf 1/2 inch? Lijkt me eerder 5 inches.
Toch een behoorlijk impressive prestatie!!!
 
Wat een monster, heerlijk om dat te zien. Die 308 lb ging hem goed af
 
ik warmde vorige jaar op in nijmegen ofzo. daar hadden ze ook van die grote schijven, maar die wogen gewoon 5kg..
en stoer dat ze lijken met hun bigweights.. maar ja de insiders weten dat hij eigelijk maar 200kg drukt ofzo :p
 
Als hij maar 200 duwt druk jij maar 100kg champ ;)
 
nee, ik gebruik wel echte schijven
 
Nee, je hebt duidelijk gezegd, en ik quote: "ik warmde vorige jaar op in nijmegen ofzo. daar hadden ze ook van die grote schijven, maar die wogen gewoon 5kg.."

Dus je geeft toe er mee geduwd te hebben ... :D
 
Nee ik warmde op, maar warmde niet op met die 5kg schijven...
die waren te zwaar voor mij ;)
 
Back
Naar boven