AndroidHealthClinic

Nieuw Schema, graag Tips

Bezoekers in dit topic

GI Joe

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 okt 2006
Berichten
6
Waardering
0
Ma:
Borst,schouders, Biceps

DI:
Benen, buik

Wo:
Rug, Triceps

DO:
Rust,

Vrij:
Borst, Benen

Zat:
Rust

Zon:
Rust

Op deze manier wil ik mijn Borst & Benen meer gaan belasten, want die lopen wat achter ivh met de rest van mijn lichaam!

Ciao!
 
Dat je benen en borst achterlopen op de rest wil niet zeggen dat je de rest van de oefeningen voor andere spiergroepen moet verminderen lijkt me; op donderdag een paar setjes voor schouders en biceps; op zaterdag/zondag wat oefeningen voor je rug en triceps.
Anders hebben ze enkele dagen om te herstellen en de rest van de week doen ze niets, maar als de intensiteit zo hoog ligt dat je ze geen 2 keer per week kan pakken weet ik natuurlijk niet.

Succes.:thumbup:
 
Op deze manier wil ik mijn Borst & Benen meer gaan belasten, want die lopen wat achter ivh met de rest van mijn lichaam!


Ik ken je huide trainingsregieme niet, maar waarom een achterlopende groep vaker belasten? Waarom niet de intensiteit verhogen en het volume gelijk laten?
 
Ja, klopt in denk dat ik het op die manier maar indeel, zo kom ik ook niet in de knoei met me school en werk!

tnks!
 
Ik zou na het trainen van borst een dag rust nemen en bij benen het zelfde. Zet even de oef. erbij en setjes + hh.
 
als je borst en schouders tegelijk traint let dan op dat je niet nog een front raise erbij doet want dat pak je al flink mee met benchen
 
Back
Naar boven