XXL Nutrition

Nieuw schema nodig, bulk 3-4x p/w

Bezoekers in dit topic

Fitt

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
20 sep 2012
Lengte
1m70
Massa
74kg
Vetpercentage
13%
Hallo allemaal,

Klaar met cutten zat op 8% bf.
Drie weken op vakantie geweest, niet echt goed op mijn voeding gelet dus weer een beetje vet aangezet.
Dus nu maar weer beginnen met bulken, de vraag is welk schema is naar jullie mening het beste.
Dacht eerst aan 5x5 maar heb altijd het gevoel dat ik te weinig doe als ik met dit schema bezig ben.

Ik heb tijd voor 3-4x per week, en wil de nadruk leggen op borst aangezien ik hier al langere tijd niet echt veel sterker mee word.

Stats tijdens het cutten waren:

Bp: 60 kg 3x8
Squat: 130kg 1x5
Deadlift: 150kg 1x5

Nu weer redelijk afgezwakt dus wil weer rustig gaan opbouwen.

Cheers!

Lef

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
20 jan 2011
Lengte
1m82
Dacht eerst aan 5x5 maar heb altijd het gevoel dat ik te weinig doe als ik met dit schema bezig ben.
Dus 3x per week 5x5 straight sets squatten, pressen en pullen, met nog wat pullups ter toevoeging, zonder lichtere dag, voelt aan als weinig doen ???
Hoe is dat mogelijk?

GOFUYO

Novice
Lid geworden
29 aug 2016
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
14%
Upper / lower body schema , afwisselen met volume zou dan ook nog kunnen.
Borst trekt vanzelf wel bij.

OP
Fitt

Fitt

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
20 sep 2012
Lengte
1m70
Massa
74kg
Vetpercentage
13%
@Lef

Nou dat ook weer niet, maar ik heb het idee dat ik te weinig doe voor buik en armen....

@GOFUYO

Weet jij een goed upper/lower body schema?

Lef

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
20 jan 2011
Lengte
1m82
Nou dat ook weer niet, maar ik heb het idee dat ik te weinig doe voor buik en armen....
Buik wordt flink belast bij deadlift, squat en overhead press, armen bij presses en pullups.
As je wil kan je trouwens nog makkelijk hier en daar enkele setjes situps en curls toevoegen.

Naar boven