AndroidHealthClinic

Nieuw schema

Bezoekers in dit topic

Fit_Danique

Novice
Lid geworden
24 apr 2017
Berichten
27
Waardering
9
Lengte
1m65
Vetpercentage
23%
Hoi,

Ik ben aan het droogtrainen en wil dus zoveel mogelijk massa behouden. Sinds kort train ik bij een nieuwe gym en heb ik een schema gekregen (voorheen maakte ik deze altijd zelf...)

Wat vinden jullie van dit schema?

Thnx

Groetjes, Danique

39051BF5-BE6C-41AC-9E6C-44500F5B2144.jpeg
 
Er zijn hier op het forum mensen met meer ervaring over schema's dan ik zelf heb.
Maar het ziet er imo goed uit.
 
Ik kom voor één zo'n training m'n bed niet uit :D...
Maar misschien heb je maar kort de tijd voor een training en ga je liever wat vaker?

Lijkt me prima schema maar weet niet wat je wensen zijn. Belangrijkste vind ik altijd dat je het zelf een leuk schema vind.

De diehards komen vast met aanvullende tips ;)
 
Laatst bewerkt:
standaard schema:D maar als jou lichaam er goed op reageert prima toch ;)
 
Ook in de cut gewoon zo zwaar mogelijk trainen. Met name je compounds.
Onzin dat je alles ineens meer reps zou moeten pakken etc.

Wat deed je hier voor?
 
Ik kom voor één zo'n training m'n bed niet uit :D...
Maar misschien heb je maar kort de tijd voor een training en ga je liever wat vaker?
Mijn trainingen hebben nog minder oefeningen en ik ben gewoon meer dan een uur bezig. Mensen doen veel te veel fluff oefeningen die er eigenlijk niet toe doen.

Ook in de cut gewoon zo zwaar mogelijk trainen. Met name je compounds.
Onzin dat je alles ineens meer reps zou moeten pakken etc.
Eens! Al moet ik eerlijk zeggen dat het in dit schema zelfs nog wel meevalt. Zeker in vergelijking met de overige sportschoolschema's die hier voorbijkomen.
 
Schema is goed! Droog trainen draait meer om voeding. Carbs en kcal geleidelijk afbouwen, je gewicht in de gaten houden en eiwitten en vetten hoog houde
 
Ik kom voor één zo'n training m'n bed niet uit :D...
Maar misschien heb je maar kort de tijd voor een training en ga je liever wat vaker?

Lijkt me prima schema maar weet niet wat je wensen zijn. Belangrijkste vind ik altijd dat je het zelf een leuk schema vind.

De diehards komen vast met aanvullende tips ;)

Dat dacht ik ook! Maar ben toch altijd wel een uur bezig. Mn wensen zijn behoud v zoveel mogelijk spiermassa haha... ik vind het schema erg leuk dat vind ik zelf ook belangrijk idd
 
Ook in de cut gewoon zo zwaar mogelijk trainen. Met name je compounds.
Onzin dat je alles ineens meer reps zou moeten pakken etc.

Wat deed je hier voor?
Ik zet met dit schema soms nog pr’s :-). Icm dieet anabolic fasting... ben ik erg blij mee!! Hiervoor 7 maanden gebulkt, veel 5x5 gedaan .. eigenlijk alleen maar weinig herhalingen
 
Mijn trainingen hebben nog minder oefeningen en ik ben gewoon meer dan een uur bezig. Mensen doen veel te veel fluff oefeningen die er eigenlijk niet toe doen.


Eens! Al moet ik eerlijk zeggen dat het in dit schema zelfs nog wel meevalt. Zeker in vergelijking met de overige sportschoolschema's die hier voorbijkomen.
Thanks voor je reactie! Er zijn altijd zoveel meningen... daardoor twijfel ik altijd zo of wat ik doe qua schema wel of niet goed is. Voorheen deed ik ook veel afwisselen wekelijks qua oefeningen (Compounds met net andere uitvoering) omdat personal trainer destijds zei dat dat beter is... maar Mn trainer nu zegt weer progressieve overload en consistent met schema trainen... ik weet het dan niet meer haha
 
Schema is goed! Droog trainen draait meer om voeding. Carbs en kcal geleidelijk afbouwen, je gewicht in de gaten houden en eiwitten en vetten hoog houde
Thanks. Idd ik ben het met je eens :-). Doe nu aan anabolic fasting en dat bevalt erg goed!
 
Back
Naar boven