MuscleMeat

Nieuw schema

Bezoekers in dit topic

mystico-35

Novice
Lid geworden
22 mrt 2023
Berichten
22
Waardering
3
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
25%
Hallo,

Ik ga met een nieuw schema beginnen, deze hieronder. Hebben jullie tips? Of doe ik misschien een bepaalde spiergroep teveel of te weinig trainen?

Alvast bedankt
IMG_0675.png
IMG_0676.png
IMG_0677.png
IMG_0678.png
IMG_0679.png
 
Zou je het misschien uit kunnen typen? Dat maakt het wat overzichtelijker!

Benchpress 3x8
Incline bench 3x8
Dips 3x8
Hammer curl 3x8
Cable pushdown 3x8
Preacher curl 3x8

Squat 3x8
Leg curl 3x8
Calf raises 3x8

Shoulderpress 3x8
Dumbell front raises 3x8
Cable Lateral raises 3x8
Barbell row 3x8
Lat pulldown 3x8
Cable low seated row 3x8
 
Wat is je doel?

Veel push, weinig pull.
weinig variatie in repranges.
weinig lower, veel upper.
Geen hinge-beweging.
 
Ik zou kijken voor een bestaand schema. Als je er dan wat ervaring mee hebt kun je het eventueel aanpassen naar smaak.
 
Wat is je doel?

Veel push, weinig pull.
weinig variatie in repranges.
weinig lower, veel upper.
Geen hinge-beweging.

Kracht en spiermassa,

Is dat perse slecht? Weinig pull weinig lower etc.
 
Chicken leggs incoming
 
Het is een vreemd en onevenwichtig schema. Geen idee wat je hiervoor gedaan hebt, maar 6 dagen in de week is mogelijk ook wat veel.

Mijn suggestie zou een 4 daags schema zijn met 2 verschillende LB en 2 verschillende UB dagen, wil je echt 6x per week, neem dan een fatsoenlijke PPL. Of doe UB/LB/PPL of zoiets. Er staat een aardige UB/LB op het forum in de stickies.

Kracht en spiermassa,
Dat is vrij breed (pun intended), denk je bij kracht nog aan specifieke oefeningen en reps?
Is dat perse slecht? Weinig pull weinig lower etc.
Als de verhouding push/pull scheef loopt is dat vragen om problemen.

Zeker als je voor kracht traint heb ik geen idee waarom er geen hinge-beweging inzit, een leg curl is te beperkt voor de hamstings.

Je onderlichaam heeft meer spieren dan je rug en je rug meer dan je borst, jij traint dat precies andersom. Je laat zo heel veel liggen.
 
Back
Naar boven