iron erik
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
sinds begin augustus trainde ik volgens onderstaand schema:
Dag 1: borst - buikspieren
Dag 2: schouders - rug
Dag 3: benen - buikspieren
Dag 4: biceps(+ 1 of 2 oefeningen onder armen) - triceps
en dan weer beginnen bij 'dag 1'.
ik train uitsluitend met super-sets met uitzondering van benen. de spiergroepen op 1traindag draai ik per keer.
Dit schema beviel me redelijk maar na een tijdje had ik het idee dat de progressie verminderde. Ook zitten er een aantal nadelen aan dit schema; schouders gelijk na borst; borst gelijk na triceps. Dus is het tijd voor een nieuw schematje.
Sinds een week train ik volgens mijn nieuw opgestelde schema:
Dag 1: biceps(+ 1 of 2 oefeningen onder armen) - rug
Dag 2: schouders - buikspieren
Dag 4: borst - triceps
Zo zijn de nadelen van het oude schema weggewerkt, ook krijgen de biceps langer de tijd om te herstellen. rustdagen houd ik niet in regelmaat maar indien nodig.
iemand soort gelijk schema of goede feedback?
Dag 1: borst - buikspieren
Dag 2: schouders - rug
Dag 4: biceps(+ 1 of 2 oefeningen onder armen) - triceps
en dan weer beginnen bij 'dag 1'.
ik train uitsluitend met super-sets met uitzondering van benen. de spiergroepen op 1traindag draai ik per keer.
Dit schema beviel me redelijk maar na een tijdje had ik het idee dat de progressie verminderde. Ook zitten er een aantal nadelen aan dit schema; schouders gelijk na borst; borst gelijk na triceps. Dus is het tijd voor een nieuw schematje.
Sinds een week train ik volgens mijn nieuw opgestelde schema:
Dag 1: biceps(+ 1 of 2 oefeningen onder armen) - rug
Dag 2: schouders - buikspieren
Dag 4: borst - triceps
Zo zijn de nadelen van het oude schema weggewerkt, ook krijgen de biceps langer de tijd om te herstellen. rustdagen houd ik niet in regelmaat maar indien nodig.
iemand soort gelijk schema of goede feedback?