XXL Nutrition

Sticky Nieuw sub-forum (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Welkom in het nieuwe Armworstelen & Touwtrekken sub-forum :)
 
Nice!
Armworstelen was ik altijd slecht in. De kracht zat er wel, maar mijn techniek zal wel waardeloos zijn geweest.:rolleyes:
Was altijd een vervelend moment als je met je 10 cm dikkere armen weer van zo'n ecto verloor.
 
goed idee zoon sub-forum:thumb:
 
Leuk forum. Vorige week dinsdag brak ik toevallig mijn arm met armpje drukken.
 
Leuk forum. Vorige week dinsdag brak ik toevallig mijn arm met armpje drukken.
Damn, dat moet klote zijn :eek:

Ik zag er wat over op Wikipedia ja, door de grote torsende krachten breekt het bot van de bovenarm relatief makkelijk als je zelf ook nog tegendraait.... Je moest dan geloof ik je techniek veranderen ofzo. Vraagje: krijg je genoeg calcium en vitamine D binnen?

Vroeger trouwens vaak gedaan in de klas tussen lessen door, was ook altijd bij de besten.
 
Is inderdaad klote ja. Was net op vakantie in Spanje. Ben toen daar naar ziekenhuis geweest. Ze zeiden gelijk dat het geopereerd moest worden dus hebben ze open gips gedaan, zodat ik naar huis kon vliegen. Hier in Nederland wouden ze niet opereren, omdat ze dat het risico niet waard vonden vanwege de complicatie's als het mis gaat. Bijvoorbeeld dat ik voor een deel verlamd zou kunnen raken. Nu zit ik dus nog in hetzelfde gips. Volgens de dokter kan het een half jaar duren voordat het volledig is hersteld maar word nooit meer 100%. Armpje drukken doe ik eigenlijk nooit en dit was dus ook de laatste keer.
 
Over je vraag.

Normaal gesproken krijg ik genoeg binnen. Maar op vakantie heb ik niet best gegeten dustsja...
 
Back
Naar boven