MuscleMeat

nieuw trainings schema

Bezoekers in dit topic

Pascal

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2003
Berichten
4.263
Waardering
1
ey

ik ben nou bezig met een 3-split schema maar wil nou overstappen na een 4-split. Dus ik was aan het denke aan zoiets als dit:

maandag:
schouders+triceps

woensdag:
rug

vrijdag:
borst

zaterdag:
biceps+benen

en ik doe dus borst apart omdat ie un klein beetje meer aandacht nodig heeft bij mij omdat die bij mij ut langzaamst groeit en dus nog een beetje achter ligt. En rug doe ik apart omdat het een grote spiergroep is.

is dit een goed schema?? en klopt mijn redenatie van borst en rug?

graag jullie meningen hierover
 
Ik zou biceps bij je rug doen, bij benen beste geen andere spiergroep pakken (alleen mischien abs ofzo)
 
zoiets doe ik ook. alleen biceps bij rug. benen is een nog grotere spiergroep, de grootste.
 
Benen-biceps vind ik helemaal niet slecht. Rug en biceps combineren doen velen, maar werkt bij anderen (waaronder ik) totaal niet. Als ik eerst uitgebreid rug doe (chins/rows/trapezius-oef + onderrug) ben ik te kapot om uberhaupt nog iets anders te trainen. Als ik eerst biceps doe en daarna rug, komt mijn rug bij de chins en rows niet eens meer aan de beurt omdat de verzwakte biceps er mee uitscheien.
 
ik zou benen appart trainen omdat dit een hele grote spiergroep is. en biceps met rug nemen.
 
of:
schouders - biceps
rug - triceps
borst
benen.
 
Zo train je rug en biceps wel snel na elkaar D..
Je kan ook Armen samen pakken en schouders opsplitsen:
-Armen, zijkant schouders
-Benen,abs
rust
-Borst ,Voorkant schouders
-Rug, achterkant schouders
rust
rust

Is wel weer heel ander schema ;) Je kan opzich dagen wel anders indelen, als je armen en borst rug maar 2 dagen ofzo uitelkaar houdt.
 
thnx allemaal denk dat ik gewoon us een mix van alles ga maken :D
 
Back
Naar boven