MuscleMeat

nieuw trainingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Trapezius niet bij de rug ? Zeker de link die ik gaf niet goed doorgekeken ?

Wat jij onder trapezius verstaat is allen het kleine bovenste stukje

hl6pZFAcD0DG1zVeRZJvTHR5MQUCz0lz.gif


Maar de trapezius is veel groter

hl6pZFAcD0DG1zVeRZJvTHR5MQUCz0lz.gif
hl6pZFAcD0DG1zVeRZJvTHR5MQUCz0lz.gif


Inweze zo'n beetje 1/3 van je rug.


Je kan je las niet trainen om of wijder of dikker te worden. Je kan ze alleen trainen om te groeien waardoor ze wijder&dikker worden.
Maar oefeningen waarbij de lats specifiek wijder worden is BS
 
Laatst bewerkt door een moderator:
oke bedankt..
heb er een tijdje over gechat met robin..

heb wel iets anders bedacht..
 
als ik het me goed herinner was dat :

barbell rows 15.10.8.6.4
machine rows 10.8.6.4
lat pulley wijde grip 10.8.6.4
lat pulley kortere grip 10.8.6.4

Persoonlijk heb ik mijn mening al door laten schemeren via msn, maar aan de rest van het board de eer.
 
Originally posted by Ilya
als ik het me goed herinner was dat :

barbell rows 15.12.10.8.6
machine rows 15.10.8.6
lat pulley wijde grip 15.10.8.6
lat pulley kortere grip 15.10.8.6

Persoonlijk heb ik mijn mening al door laten schemeren via msn, maar aan de rest van het board de eer.

zo istie dus...

alles til failure..

maar ja moet allemaal lukken binnen een uurtje hoor...
 
Alles till faillure?? of alleen de laatste set van elke oefening?

Hoe doe je trouwens de rows, Zelfde grip of de 1 anders als de ander?
 
alles gewoon till failure..

ehm die rows weet ik niet precies..

ff vragen aan robin..
 
Hoelang train je al?????

Alles till faillure is mischien geschikt voor mensen met veel ervaring, maar voor iemand die nog niet zolang traint is alles till faillure totale overkill !!!

Ik zou als ik jou was alleen de laatste set van een oefening tot total faillure gaan en 1 set tot pos. faillure
 
Maak ook niet de vergissing dat je bij shrug met de schouders naar je oren mik. Dit zorgt er enkel voor dat je de rug rond. Mik naar je kruin.

Met kruin bedoel je dan achterkant van je hoofd? Ik heb trouwens ook mensen gezien die een soort draaibeweging maken van hun shrug (omhoog en omlaag, maar dan ook nog met de schouders naar voren en achter) is dit nog van enig nut?
 
Draaien heeft totaal geen nut ! Ik weet niet wie dit ooit verzonnen heeft, maar is de grootste onzin die er is. Je voelt het middengedeelte van de traps wel samentrekken, maar dit is onbelast (hang het lichtste ventje in de sportsschool met straps 200kg aan z'n armen en hij kan nog steeds z'n schouders naar voor en achter bewegen)

En met kruin bedoel ik idd een beetje de achterkant van je hoofd
 
Originally posted by Bandiet


Met kruin bedoel je dan achterkant van je hoofd? Ik heb trouwens ook mensen gezien die een soort draaibeweging maken van hun shrug (omhoog en omlaag, maar dan ook nog met de schouders naar voren en achter) is dit nog van enig nut?

Ook niet doen ivm blessures
 
Back
Naar boven