AndroidHealthClinic

NIEUW : Trenbolone Enanthate !!!

Bezoekers in dit topic

Grote spuit

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 okt 2002
Berichten
59
Waardering
0
Goed nieuws:

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er Trenbolone Enanthate op de markt komt. Dat kan wel eens een doorbraak betekenen voor de tren fans :D
Met enanthate hoef je namelijk niet meer ED te zetten, maar is 1 x per week in principe voldoende. Maakt het misschien ook wel wat goedkoper, aangezien je minder ml. nodig hebt.

Mzzl,
Grote spuit.
 
wanneer? waar? welke fabricant? hoeveel mg/ml? gemiddelde prijs al bekend?
 
Originally posted by Grote spuit
Goed nieuws:

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er Trenbolone Enanthate op de markt komt. Dat kan wel eens een doorbraak betekenen voor de tren fans :D
Met enanthate hoef je namelijk niet meer ED te zetten, maar is 1 x per week in principe voldoende. Maakt het misschien ook wel wat goedkoper, aangezien je minder ml. nodig hebt.

Mzzl,
Grote spuit.


Ligt eraan of ze de concentratie hoger kunnen maken, anders maakt het voor de prijs geen reet uit.

Volgens mij kan het wel, heb niet zoveel verstand van moleculen.
 
Originally posted by bestoldschool
wanneer? waar? welke fabricant? hoeveel mg/ml? gemiddelde prijs al bekend?

allemaal Generiek. maar degene kennende die het maakt is het goed spul.
 
Las het elders ook al vaag, ze zouden het geconcentreerder kunnen maken maar dan is de injectie ook pijnlijker.
 
Wanneer? Over een maand ongeveer, niet veel langer iig.

Waar? Zodra het er is laat ik het hier weten.

Welke fabricant? Is generiek idd, maar zoals patrick al zei maken ze spullen van goede kwaliteit.

Dosis? Is nog niets over bekend. Is wel hoog gedoseerd heb ik begrepen, maar heb nog geen cijfers.

Kosten? Ook niets over bekend nog.

In al hun producten wordt max. 3% BA alcohol gebruikt, waardoor het geen pijn doet met zetten en ook geen schijven geeft. Bij doseringen van 4-5 % heb je hier wel last van (denk aan IP).
Zij willen zich juist van IP onderscheiden, dus zal geen pijn doen.

That's all i know. Als ik meer weet meld ik het op dit forum....
 
Re: Re: NIEUW : Trenbolone Enanthate !!!

Originally posted by patrick



Ligt eraan of ze de concentratie hoger kunnen maken, anders maakt het voor de prijs geen reet uit.

Je hebt in ieder geval minder spuiten nodig, dus ben je sowieso toch goedkoper uit :p :p
 
Re: Re: Re: NIEUW : Trenbolone Enanthate !!!

Originally posted by Grote spuit


Je hebt in ieder geval minder spuiten nodig, dus ben je sowieso toch goedkoper uit :p :p

een enanthate ester werkt na 3 weken, dus je moet toch de 1e drie weken tren acetate of een andere korte ester gebruiken gebruiken .
 
Ja lekker opbouwen met acetaat en dan tegelijk enth gebruiken.. dan kom je er wel..

Parabolan had wel een andere ester. maar was wel een van de sterkste middelen. dus ik denk dat dit meer richting de echte parabolan gaat..
 
heb zelf 200 mg /ml gezet maar dat is echt geen pretje !! pijn en hoesten

ik had bijna zoiets van nog een keer en ik doe het nooit meer !!!

parabolan is weer volop tekrijgen weet alleen niet hoeveel er echt in zit dus hou het zelf bij fina ;-)
 
Je zal iets meer per week moeten gebruiken dan als met de oude tren acetate omdat de molekuulmassa wat hoger ligt.
Je zou wel uit kunnnen komen op 1 of 2 keer per week zetten maar dan moet de concentratie van de tren rond de 200 mg/ml zitten.
Reken maar uit 75 mg elke dag is 525 mg per week, dus zal ongeveer 600 mg trenbolone moeten zetten dan :)


De producenten van Generic Supplements kunnen dit nog goed maken omdat die een mengsel gebruiken om het op te lossen en niet alleen BA.

De prijs zal alleen waarschijnlijk wel hoger liggen als die van de gewone tren...
 
Parabolan is vollop te krijgen.. NEE HOOR.

de naam wordt gebruikt om tren acetate te verkopen..
Echte Parabolan is er niet.. nergens op de wereld..
 
Originally posted by Champ
Parabolan is vollop te krijgen.. NEE HOOR.

de naam wordt gebruikt om tren acetate te verkopen..
Echte Parabolan is er niet.. nergens op de wereld..

Amen to that bro
 
Originally posted by patrick


Amen to that bro

daarom zeg ik er ook bij dat je niet weet hoeveel erin zit ;)


de amps zien er anders uit dan ze uit frankrijk kwamen
 
Negma de producent maakt geen parabolan meer en tot nu is nergens op de wereld de juiste werkzame stof te verkrijgen, dus het lijkt me sterk dat het op de markt is :)
 
zoals John al zei, de grondstof is nergens te verkrijgen.

EN in het uitzonderlijke geval dat iemand er aan kan komen, gaat hij/zij het nog niet maken aangezien de kosten dan ontieglijk hoog zullen zijn.

Zelfde geldt qua prijs in zekere mate voor anavar wat ook een hele dure grondstof is, vandaar dat niet veel undergroundlabs het maken......
 
Back
Naar boven