AndroidHealthClinic

Nieuw voeding schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jamie Legends

Novice
Lid geworden
17 mrt 2015
Berichten
27
Waardering
2
Lengte
1m87
Massa
95kg
Hey mensen,

Ik heb een tijd geleden wat rond gevraagd over hoe te trainen en werd daarbij uitstekend geholpen. Ik train nu volgens de 5x5 methode en maak daar wel lekkere progressie in met kracht. Ik ben een tijdje geleden bezig geweest met voeding en heb een schema waar ik mij nu al een paar weken aan houd maar ben 4 kilo aangekomen. Ik wilde graag voor de komende weken gaan cutten, mijn gemiddelde calorieën inname is rond de 3000 (beetje veel volgens mij) ik heb hier een schema van afgelopen maandag en mijn vraag is kunnen jullie mij tips geven of ik iets beter kan doen in calorieen/macro's verhouding en/of ik iets moet weghalen om succesvol te cutten

Ik train sinds 2 weken 5 dagen in de week waarbij 3 dagen kracht en 2 dagen cardio.

Hierbij het voeding schema


--MAANDAG--

ONTBIJT

7:00

+ Eiwit Isolaat
+ Unleash powder
+ Havermout met melk
+ Karnemelk


10:00

+ 2 snee Donker brood met kip of kalkoen
+ Eiwit Isolaat
+ Halve bak magere kwark 225 gram

= 839 Kcal & 114 gram eiwit

12:00

+ All Day Eiwit
+ Karnemelk
+ 2 snee Donker meergranen brood met pindakaas

14:00

+ 200 gram Koolvisfilet bakken met olijfolie
+ Zilvervliesrijst
+ Gekookt ei

16:00

+ Sinaasappel
+ Appel
+ Tonijn in blik

= 1.085 Kcal & 112 gram eiwit

18:00

+ Aardappelen met gebakken kipfilet en broccoli

20:00

+ Night Protein
+ Halve bak Magere Kwark 225 gram

= 894 Kcal & 115 gram eiwit



Totaal

2.818 Kcal

341 gram eiwit

39 gram vet


Graag hoor ik van jullie!

Gr Jamie
 
Eiwitten zijn veelste hoog en vette te laag, ga voor 2-2,5 gr eiwit en 1 gram vet per kg lichaamsgewicht, rest aanvulle met koolhydrate.

Kcal ff weekje aan houden, als je begint sochtens wegen en na een week zelfde moment weer, dan daarop aanpasse, meer dan 0,5 afgevalle dan doe je je kcal omhoog minder afgevallen, dan doe je je kcal naar beneden
 
Oke ik heb het nagekeken maar moet ik dan een deel van een maaltijd weglaten of wat meer brood eten?
 
Vooral minder eiwitten, je shakes zijn redelijk onnodig met de hoeveelheid die je eet en zorgen voor wat vet bronnen denk aan noten, lijnzaad of anders olijfolie door een shake
 
vet is veel te laag en eiwit veel te hoog. Eiwit naar 200gr per dag en vet naar 100gr per dag
 
Oke ik zal het schema aanpassen en kom hier later op terug
 
Back
Naar boven