MuscleMeat

nieuw voedingschema (graag advies) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ar Double u

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
72
Waardering
0
Na 2 maanden uit de sportschool te zijn geweest wegens beknelde zenuwen in mijn rug, ga ik er weer helemaal voor.

Ik ben in deze 2 maanden natuurlijk wel aangekomen dus ik probeer niet al teveel extra vet bij te winnen. (het valt niet mee om in deze tijd van jaar met pepernoten en choc. letters:D )

Ik heb dit ongeveer in gedachten:

Ontbijt:

4 plakken roggebrood met pindakaas
1 eiwitshake met magere melk

10 uur

3 sneetjes brood met kip of kalkoenfilet
1 appel

lunch

4 sneetjes brood met kip of kalkoenfilet
250 gram magere kwark

15 uur en pre workout

3 sneetjes brood weer met kip of kalkoen
1 appel
250 gram magere kwark

18 uur klaar met workout

1 eiwitshake met water
1 banaan

19 uur

250 gram magere kwark
100 gram rijst
150 gram kipfilet
100 gram ananas

22 uur

250 gram magere kwark
1 appel

22.30

nachtrust


O, ja mijn stats

4 keer per week trainen
man
samenwonend
27 jaar
89 kg
1.94 m.
bf: ? (2 maanden geleden 12% ik denk nu iets van 16%)
Ik ben sinds een half jaar bewust bezig daarvoor 1 jaar gewoon gewichten gesmeten.)

Totalen

cal.: 3921

eiwitten: 333
koolhydr.:453
vetten: 68

Graag advies.
 
Ik denk dat je vanzelf weer wel wat droger wordt, nu je weer kunt trainen, en je weer aan een voedingsschema houdt. Alleen vind ik persoonlijk dat je vrij hoog in de eiwitten zit, en vrij laag in de koolhydraten. Waarom om 19 uur en kwrk en kip? Kun je niet wat meer rijst eten, en de kwark laten vallen? Je neemt tenslotte ook al een whey shake na de training, met water. Ik zou lekker sin.sap nemen of zo, beetje suiker na de training!
 
ziet er goed uit .. nix op aan te merken
 
Neem een lepel lijnzaadolie en een vitaminepil bij je ontbijt
 
De kwark om 19 uur is eigenlijk een beveiliging. Ik heb altijd vla na de warme maaltijd op, en toen ik daar begin dit jaar mee stopte merkte ik aan mezelf dat ik veel vaker 's avonds aan snoepen dacht (en ook af en toe wat nam).
De kwark vangt dat goed op, heb nu 's avonds echt geen zin meer in wat zoets.

En ik zit inderdaad hoog in de eiwitten. Zeker als je bekijkt dat ik voor dat ik op mijn voeding ging letten aan ongeveer 50 gram per dag kwam.

En ik maar niet snappen waarom ik niet groeide:headbang:
Dus zorg ik nu maar voor genoeg eiwitten, dan kan het daar niet aan liggen.
 
Ik slik al een vitamine pil bij het ontbijt. Maar in elk geval bedankt voor het advies.

Lijnzaad olie gebruik ik niet, mijn vader heeft de fles zien staan en heeft zijn verfkwasten:nut: er in gezet.

Dat is een grootmoedersmiddeltje voor de kwasten zei hij, veel beter dan ze in terpentine ofzo zetten. Dus laat ik het maar zitten, het idee dat het ongeveer hetzelfde is als terpentine vind ik toch niet zo.

Ik neem overigens wel van die visolie capsules, ik denk dat het ongeveer hetzelfde werkt?
 
LOL.. inderdaad, maar toch is lijnzaadolie hartstikke goed. Toch maar een nieuwe fles nemen en dan in de koelkast zetten.
Zeggen dat hij er met zijn 'tengels' af moet blijven... ;)
 
Originally posted by Ar Double u
Ik slik al een vitamine pil bij het ontbijt. Maar in elk geval bedankt voor het advies.

Lijnzaad olie gebruik ik niet, mijn vader heeft de fles zien staan en heeft zijn verfkwasten:nut: er in gezet.

Dat is een grootmoedersmiddeltje voor de kwasten zei hij, veel beter dan ze in terpentine ofzo zetten. Dus laat ik het maar zitten, het idee dat het ongeveer hetzelfde is als terpentine vind ik toch niet zo.

Ik neem overigens wel van die visolie capsules, ik denk dat het ongeveer hetzelfde werkt?
LOL, lijnzaadolie waar verfkwasten in hebben gestaan, zou ik ook niet meer moeten. Maar jij drinkt dus ook geen water meer. Dat is immers ook een oplosmiddel voor verf (witsel e.d.) .... Ik bedoel maar, natuurlijk zijn terpentine en lijnzaadolie beide oplosmiddelen voor verf, maar daar houden de overeenkomsten wel op. Visoliecapsules zijn belachelijk duur en waarschijnlijk ga je er ook nog van meuren. Dus snel weer aan de lijnzaadolie, en hou hem uit de buurt van je vader met zijn verrekte kwasten :D
 
Back
Naar boven