AndroidHealthClinic

Nieuw voedingsschema, graag aanvullingen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

troosie

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2010
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
76kg
Hey helpenden ;-)

Heb mijn eerste voedingsschema in elkaar geflantst, dus hoop dat het een beetje goed is gegaan.

Dit schema geldt uiteraard voor de trainingsdagen.

Verder ben ik 25 jaar en weeg 78KG. Ik heb nog niet mijn vet percentage gemeten, maar dat kan nooit veel zijn ;).

Hopend op tips! Hoor graag van jullie.
 

Bijlagen

  • voedingsschema.xls
    19,5 KB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt:
Vervang slanki voor kipfilet,pindakaas.

Mogelijk dat je in de ochtend nog wat eieren zou kunnen toevoegen.
 
Fijn schematje, de macro's kloppen aardig.

Dit is voor de groei maar waarom kwark met zoveel suiker savonds? 75gr kh bro elke avond weer tikt aan. Je kan er ook 2 scheppen zoetstof doorheen doen, dat is ongeveer 20gr maltodexrine, scheelt ongeveer de helft aan kh. Maar mooiste zou zijn als je gewoon zonder kan. Ik deed er altijd 2 scheppen door, nog wel soms, maar ik heb kwark gevonden die ik naturel ook lekker vind.

En zoetigheid op brood 3x? best natuurlijk in de bulk, maar doe er ook ergens wat eiwitten bij dan, dan is het tenminste een complete maaltijd.

Vind je het verder niet lastig om zoveel verschillende dingen mee te sjouwen? brinta whake up shake, kellogs spul, kiwi, broodjes. Ik zou dr gek van worden :D
 
Laatst bewerkt:
@dikkertedap: bedankt voor de tips, ga er wat mee doen! (behalve met de pindakaas;)

@Burnside0575: Thanks voor de uitgebreide toelichting! Top! Ik zal even gaan kijken voor een naturel kwark en wat eiwitjes bij mn eerste maal, moet wel goed komen.

Haha je het is wel veel idd om mee te nemen, maar ik werk vlakbij de AH. Doe ik tussen de middag ff boodschappies en flikker t in de koelkast (ja die hebben wij op kantoor :p
Dus 1x in de week boodschappen et viola..
 
Back
Naar boven