AndroidHealthClinic

Nieuw Volledig Trainingsschema

Bezoekers in dit topic

Mavrickske

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 mrt 2009
Berichten
47
Waardering
0
Hey, ik begin met een nieuw trainingsschema en had graag geweten wat jullie er van vinden dus reply:D

Ma:

Borst: - incline barbell bench press
- flat bench press
- cable crossovers
- dumbbell flys
- peck deck butterflies en/of decline dumbbell flys

Triceps:
- Lying triceps extentions
- overhead dumbbell extentions
- pushdowns

Di:

Schouders:
- Standing shoulder press
- Front raises
- Lateral raise
- Rear delt raise

+ benen

Wo:

Rug: - Pull downs
- Pull downs (achter hoofd)
- Dumbbell shrugs
- Upright rows

Biceps:
- Barbell curls
- Cable curls
- Preacher curls

Do: (zelfst als maandag)

Vr: (zelfste als dinsdag)

ZA of ZO (hangt af van gevoel): (zelfste als woensdag)

Zes dagen alles geven en dan zeggen dat vele dit nog niet echt een sport vinden. Hobby, sport, passion :D

Grtzz
 
Wat dacht je van wat rust :P

Vergeet niet, trainen is maar 20%, de rest komt van eten ( 30%) en rusten ( 50% )
 
zaterdag of zondag en tussen elke training van elke spiergroep is er een 2dagen rust met altijd goed wat shakeskes en wat crea voor beter herstel ;)
 
zaterdag of zondag en tussen elke training van elke spiergroep is er een 2dagen rust met altijd goed wat shakeskes en wat crea voor beter herstel ;)

Dan is het goed :D

Maar het beste blijft als je echt helemaal rust, dus gewoon niks trainen :P

Misschien kan je om de dag trainen of om de 2 dagen, en dan 1 dag complete rust. Dan herstellen je spieren beter :D
 
Misschien kan je om de dag trainen of om de 2 dagen, en dan 1 dag complete rust. Dan herstellen je spieren beter :D[/QUOTE]

Mee eens :D Ik heb zelf verscheidene schema's gevolgd en heb gemerkt dat zonder rustdagen ik tegen het einde van de week niet meer de volle 100% kon geven...ook al had ik naar mijn idee voldoende rust gehad..

Voor goede gains dus naar mijn idee sowieso na 2 trainingsdagen 1 rustdag..je zult merken dat je meer power in je work-outs kunt leggen en de maximale klap aan je spieren kunt geven..
 
Misschien kan je om de dag trainen of om de 2 dagen, en dan 1 dag complete rust. Dan herstellen je spieren beter :D

Mee eens :D Ik heb zelf verscheidene schema's gevolgd en heb gemerkt dat zonder rustdagen ik tegen het einde van de week niet meer de volle 100% kon geven...ook al had ik naar mijn idee voldoende rust gehad..

Voor goede gains dus naar mijn idee sowieso na 2 trainingsdagen 1 rustdag..je zult merken dat je meer power in je work-outs kunt leggen en de maximale klap aan je spieren kunt geven..[/QUOTE]

Hierbij sluit ik volledig aan, Ik merk echt dat ik veel meer kracht heb na 1 goede rustdag als je net 2 dagen alles gegeven hebt.
 
Hierbij sluit ik volledig aan, Ik merk echt dat ik veel meer kracht heb na 1 goede rustdag als je net 2 dagen alles gegeven hebt.[/QUOTE]

That's right! :D kwaliteit en geen kwantiteit...beter 4 keer voluit gaan dan 6 keer proberen voluit te gaan ;-)
 
Back
Naar boven