Fitness Seller

Nieuws Nieuw webshop voor krachtsporters!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou ff tennisschoenen van Adidas passen.

Moet het per se tennisschoenen zijn of zijn adidas voetbal of handbal schoenen ook goed?

ik zie nu ook dat er ellenboog bandages zijn, kunt ge daar meer kilo's mee drukken of zijn die uitsluitend voor blessure preventie?
 
Gast, loop gewoon een sportwinkel binnen, vraag 1 paar tennisschoenen in jouw maat en dan ben je klaar.
Voetbal of handbal geen ervaring mee.
 
Maar hoe is de maatvoering van deadlift pakken? Lijkt me interessant er eens 1 te proberen maar dat kan natuurlijk weer nergens in de buurt....
 
Gast, loop gewoon een sportwinkel binnen, vraag 1 paar tennisschoenen in jouw maat en dan ben je klaar.
Voetbal of handbal geen ervaring mee.

Voetbal komt ook overeen.
 
Ik heb al verschillende bench shirts besteld en altijd netjes ontvangen samen met nog wat tips!!

Veel geluk met de site!
 
Nijmegen is dat is de buurt?

Ik kom uit Stadskanaal (provincie Groningen) Dus dan is alles vrij ver weg. Maar als er grote maten op vooraad zijn heb ik er een stuk rijden wel voor over.
 
Ik kom uit Stadskanaal (provincie Groningen) Dus dan is alles vrij ver weg. Maar als er grote maten op vooraad zijn heb ik er een stuk rijden wel voor over.

Heb je zelf enig idee hoe grrot het pak moet zijn ik heb tot maat 36?
Heb je groter nodig kan ik het altijd bestellen.

Ielja
 
Heb je zelf enig idee hoe grrot het pak moet zijn ik heb tot maat 36?
Heb je groter nodig kan ik het altijd bestellen.

Ielja

Ik moet zeggen dat ik geen idee heb, ben een 145 kg en 1.97 maar weet niet hoe de maatvoeringen van de pakken zijn?
 
Reclame maken op dit forum vereist echter een sponsor-account. Ik zal het topic laten staan, maar het gaat nu wel op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven