XXL Nutrition

Nieuws Nieuw webshop voor krachtsporters! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is Supplementen ;)
 
die adidas schoenen voor het squatten zijn wel nice......:cool:
 
Leuk :D die muscle shirts Ielja, zijn de maat L ook echt L :p want de standaard is behoorlijk aangepast in de normale winkels :p

Winkelwagen werkt nog niet...!!
 
inderdaad leuk die muscle en golds gym shirts.

ook nog tegen een leuke prijs. een keer het proberen waard.

succes met je webshop :thumb:
 
Goed initiatief. Bij sommige zaken werkt de foto wel niet.
 
Mooie site, Ielja. Ben van plan in september/oktober weer eens wat spullen te bestellen, dus deze site is zeker handig.
Gr Tymen
 
Mooie complete webshop voor het powerliften! Wat zijn de levertijden? Is alles op voorraad?
 
155 voor Adistars is niet duur volgens mij
 
Nee volgens mij zijn dat dezelfde als die Gijs heeft toch? Die waren duurder dacht ik!
 
vanuit duitsland incl verzending waren ze 159
 
Leuk :D die muscle shirts Ielja, zijn de maat L ook echt L :p want de standaard is behoorlijk aangepast in de normale winkels :p

Winkelwagen werkt nog niet...!!

Het zijn Amerikaanse maten!

Winkelwagen moet werken heb eerste bestelling al binnen.
 
Mooie complete webshop voor het powerliften! Wat zijn de levertijden? Is alles op voorraad?

Heb veel op voorraad dus snelle levertijd!
Wat ik niet op voorraad heb en bv bij Inzer in USA moet bestellen duurt 8 weken.of de speciaal op maat gemaakte pakken heeft ook gewoon tijd nodig maar bv schoenen heb je met een kleine week thuis!

Gr,
Ielja

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 13:17 ----------

En naar België 164 (dacht ik). Dus dit is zeker niet duurder dan ergens anders.

Ik probeer de prijzen laag te houden, maar jullie snappen toch ook wel dat mijn schoorsteen ook moet roken!

Heb je interesse dat ik langs kom met spullen of wil je zelf langs komen maak dan een afspraak!

Ielja
 
Ik probeer de prijzen laag te houden, maar jullie snappen toch ook wel dat mijn schoorsteen ook moet roken!

Heb je interesse dat ik langs kom met spullen of wil je zelf langs komen maak dan een afspraak!

Ielja

Ik heb zelf de schoenen net 2 maandjes geleden gekocht bij Nerlinger. Maar ken wel iemand die ze binnenkort ook wilt kopen en zal je zeker aanraden. Ik denk dat je voor Oly shoes een zeer goed alternatief wordt voor Nerlinger (over de rest kan ik niks zeggen, daar ken ik te weining van)!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven