AndroidHealthClinic

Nieuws Nieuw webshop voor krachtsporters! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er erg strak uit!
Nog ff paar tips:
- zou nog wel even kijken naar toevoegen van een "aantal" knop, nu kun je maar één product per keer bestellen.
- Bij de supplementen kies je nu een "kleur" in plaats van een "smaak"
- Bij de riem(en) kun je kiezen uit de kleuren "zwart" en "black" en staat er een plaatje van een blauwe riem...

Succes ermee!
 
Mooie site Ielja, ziet er overzichtelijk uit ook, mischien voor het WEC nog wel de Fusion aanschaffen:D
Grt Joost
 
eiwitten zijn wel tering duur
 
Mooie site, Ielja. Ben van plan in september/oktober weer eens wat spullen te bestellen, dus deze site is zeker handig.
Gr Tymen

Mooie complete webshop voor het powerliften! Wat zijn de levertijden? Is alles op voorraad?

Ziet er erg strak uit!
Nog ff paar tips:
- zou nog wel even kijken naar toevoegen van een "aantal" knop, nu kun je maar één product per keer bestellen.
- Bij de supplementen kies je nu een "kleur" in plaats van een "smaak"
- Bij de riem(en) kun je kiezen uit de kleuren "zwart" en "black" en staat er een plaatje van een blauwe riem...

Succes ermee!
niet echt een fraai gelikt technisch hoogstandje toch?
er zijn ook complete webshop sites te koop qua uiterlijk enzo hoef je alleen maar de tekst enzo zelf in te vullen!
label54.nl bv is met zoiets gemaakt!
Alleen hebben zij een unieke laten maken, die niemand daarna mag gebruiken!
Succes iig!:)(Y)
 
Ik haal ook altijd bij de tuinen :D mijn favo shop :D

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 20:53 ----------

niet echt een fraai gelikt technisch hoogstandje toch?
er zijn ook complete webshop sites te koop qua uiterlijk enzo hoef je alleen maar de tekst enzo zelf in te vullen!
label54.nl bv is met zoiets gemaakt!
Alleen hebben zij een unieke laten maken, die niemand daarna mag gebruiken!
Succes iig!:)(Y)

Ik wou wat zeggen omdat je zo stoutig doet maar je handtekening maakt alles goed :D owwoowwowwwowooooooo!!!
 
niet echt een fraai gelikt technisch hoogstandje toch?
er zijn ook complete webshop sites te koop qua uiterlijk enzo hoef je alleen maar de tekst enzo zelf in te vullen!
label54.nl bv is met zoiets gemaakt!
Alleen hebben zij een unieke laten maken, die niemand daarna mag gebruiken!
Succes iig!:)(Y)

Gaat natuurlijk meer om het aanbod (veel beter dan spullen uit bv Duitsland te kopen of via via te regelen) dan om hoe de site eruit ziet, dat is bijzaak.
 
Gaat natuurlijk meer om het aanbod (veel beter dan spullen uit bv Duitsland te kopen of via via te regelen) dan om hoe de site eruit ziet, dat is bijzaak.
eh nee!
je site moet er betrouwbaar uit zien...!
En er niet uit zien als een site die jan en allemaal gemaakt zou kunnen hebben! Zelf zou ik hier nooit wat bestellen, als ik deze site tegen kwam!
We zijn op mijn werk op dit moment ook bezig met een webshop, dus misschien dat ik daarom er op een andere manier naar kijk!
Wat Ts. er verder mee doet is zijn zaak toch!
Ga er vanuit dat hij mijn "kritiek" niet als vervelend beschouwd, maar er zijn voordeel mee doet... 2 weten meer als 1!
En van alleen maar positieve reacties is nog nooit iemand beter geworden!

maar idd, me sig rockt! OWOWOWOOOOOW! :D
 
eh nee!
je site moet er betrouwbaar uit zien...!
En er niet uit zien als een site die jan en allemaal gemaakt zou kunnen hebben! Zelf zou ik hier nooit wat bestellen, als ik deze site tegen kwam!
We zijn op mijn werk op dit moment ook bezig met een webshop, dus misschien dat ik daarom er op een andere manier naar kijk!
Wat Ts. er verder mee doet is zijn zaak toch!
Ga er vanuit dat hij mijn "kritiek" niet als vervelend beschouwd, maar er zijn voordeel mee doet... 2 weten meer als 1!
En van alleen maar positieve reacties is nog nooit iemand beter geworden!

maar idd, me sig rockt! OWOWOWOOOOOW! :D

Bij de meeste krachtsporters (powerlifters, strongmen) doet de naam "Ielja Strik" meteen alle twijfel wegnemen qua betrouwbaarheid. Klaarblijkelijk beoefen jij deze sport niet, anders had je haar wel gekend, en zal deze site dus ook niet echt interessant zijn voor jou.

En TS is een vrouw
 
Bij de meeste krachtsporters (powerlifters, strongmen) doet de naam "Ielja Strik" meteen alle twijfel wegnemen qua betrouwbaarheid. Klaarblijkelijk beoefen jij deze sport niet, anders had je haar wel gekend, en zal deze site dus ook niet echt interessant zijn voor jou.

En TS is een vrouw

+1, ielja strik is de beste vrouwelijk en een van de beste algeme pl-ers and strongwomen die NL ooit gehad heeft, dus de opzet van de site maakt geen zak uit. En ze verkoopt al jaren lang inzer spul.
 
+1 timmyyyyyyyyy!!

Maakt t uit hoe de site eruit ziet, met Ielja als legend in de sport kopen we nog poep van dr als ze zegt dat t goed is :p haha!

Nee maar om serieus te zijn, als je Ielja heet en besluit om een webshop op te zetten maakt t niks uit. Vertrouwen in zo een topper hebben wij wel hoor, en ook degene die zich ook maar een beetje met krachtsport bezig houden kennen haar.

Dus bij deze toch maar.....loop niet zo te haten op ons Ielja!!!

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 21:31 ----------

+1, ielja strik is de beste vrouwelijk en een van de beste algeme pl-ers and strongwomen die NL ooit gehad heeft, dus de opzet van de site maakt geen zak uit. En ze verkoopt al jaren lang inzer spul.

Niet zo onaardig doen Prince!! Das mijn taak :D en die van Mo!!
 
Bij de meeste krachtsporters (powerlifters, strongmen) doet de naam "Ielja Strik" meteen alle twijfel wegnemen qua betrouwbaarheid. Klaarblijkelijk beoefen jij deze sport niet, anders had je haar wel gekend, en zal deze site dus ook niet echt interessant zijn voor jou.

En TS is een vrouw
idd als de naam een bekendheid is, geeft dit de betrouwbaarheid wel een boost ja!
nogmaals succes vrouwelijke Ts.!


wilde eigenlijk nog pics vragen, maar heb al wat gevonden:D:P
 
Laatst bewerkt:
Brengt wat duidelijkheid denk ik, de foto's!!
 
Ik wil binnenkort die Kniebuig schoen (Adistar 2008) kopen als ik genoeg centjes heb gespaard. Maar ik weet niet goed welke maat ik moet nemen. Bij sommige sportschoenen zoals nike en asics heb ik maat 42, maar normale schoenen is meestel 40. Welke maat moet ik nu kiezen? en kan ik ze ook terugsturen als ze niet passen?
 
Zou ff tennisschoenen van Adidas passen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven