MuscleMeat

NIEUW! X-Targo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
15 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2004
Berichten
20.475
Waardering
4.081
Beste Forumleden,

We kunnen sinds vandaag X-targo aanbieden. Dit is een zeer snel opneembare koolhydraten drank (poeder), vele malen sneller als dextrose. Verder is het verrijkt met L-Glutamine.

Het is ideaal om na de training de uitgeputten glycogeendepots aan te vullen.

X-targo heeft een lekkere frisse citroen-orange smaak en is verkrijgbaar in:
1000gram, 2x 1000gram en 4x 1000gram.

We zijn al enige maanden met de producent aan het testen en X-Targo is het resultaat.

Kijk voor meer informatie even op de site....
 
Misschien is het een idee om erbij te zetten dat het een goedkoper alternatief is voor Vitargo® ? Of zouden ze dat bij Vitargo niet zo leuk vinden?

Ohja, top! :bow:
 
Naja zoveel scheelt het niet qua prijs he...en die L-glutamine is toch maar een kleine toegevoegde waarde, ik had liever glutamine peptides gezien.
 
jammer dat er allemaal extra dingen aan toegevoegd zijn...
ik had gehoopt op naturel vitargo.

citroen organge lijkt me niet echt lekker in een choco-shake..
 
Jeppe zei:
Naja zoveel scheelt het niet qua prijs he...en die L-glutamine is toch maar een kleine toegevoegde waarde, ik had liever glutamine peptides gezien.


ik vind 20euro op 4 kg toch een heel verschil, 100euro of 80.
 
Muis zei:
jammer dat er allemaal extra dingen aan toegevoegd zijn...
ik had gehoopt op naturel vitargo.

citroen organge lijkt me niet echt lekker in een choco-shake..

X-Targo is juist bedoelt om direkt na de training te drinken eventueel samen met creatine en/of BCAA's. Hierdoor is er een smaak toegevoegd.

Na je koolhydraten inname ca 15-20min wachten en dan de proteine.
 
XXL Nutrition zei:
ik vind 20euro op 4 kg toch een heel verschil, 100euro of 80.

Ja, en voor die €20 koop je weer een potje creatine bij XXL, dan heb je een nóg anabolere formule :cool:

:spam:
 
XXL Nutrition zei:
X-Targo is juist bedoelt om direkt na de training te drinken eventueel samen met creatine en/of BCAA's. Hierdoor is er een smaak toegevoegd.

Na je koolhydraten inname ca 15-20min wachten en dan de proteine.

Ik neem eiwit altijd tegelijk met carbs direct na de training.

en ik houd gewoon van naturel produkten...

ik wil bv ook gewoon CEE en niet "power ethyl crea booster" oid en zo wil ik ook liever gewoon vitargo en niet al die toegevoegde dingen...

maar dat is mijn mening maar...er zijn vast genoeg mensen die het wel graag willen :)
 
Leuk gedaan, maar je zal hier net zoiets krijgen als bij bijv energiedranken, al die b merken zijn misschien wel goedkoper en misschien net zo goed, maar iedereen drinkt toch liever red bull, die was eerst en zal bij iedereen in hun geheugen staan als de beste, zelfde hier met vitargo lijkt mij, x-targo is dan weer iets anders maar ok, ga em in ieder geval wel een keer proberen.

Het is niet negatief bedoelt maar geef alleen een mening over hoe mensen ertegen aan gaan kijken( beetje in de mening van muis meegaande), hoop dat je misschien wel goed ermee kan scoren, super en blijf zo door gaan, des te meer des te beter :D
 
robberto21 zei:
Leuk gedaan, maar je zal hier net zoiets krijgen als bij bijv energiedranken, al die b merken zijn misschien wel goedkoper en misschien net zo goed, maar iedereen drinkt toch liever red bull, die was eerst en zal bij iedereen in hun geheugen staan als de beste, zelfde hier met vitargo lijkt mij, x-targo is dan weer iets anders maar ok, ga em in ieder geval wel een keer proberen.

Het is niet negatief bedoelt maar geef alleen een mening over hoe mensen ertegen aan gaan kijken, hoop dat je misschien wel goed ermee kan scoren, super en blijf zo door gaan, des te meer des te beter :D


X-Targo is gewoon een goed product voor een goede prijs, iedereen is vrij in zijn keus om te kopen wat en waar hij wil. Wij bieden alleen alternatieven.

En wij merken dat onze klanten tevreden zijn over onze producten, we hebben een grote vaste klantenkring en waarderen dat zeer.

En als iemand Red Bull wil drinken, DOEN! ;)
 
Als ik de site moet geloven is dit eigenlijk een soort weight gainer alleen dan zonder de eiwitten. je zegt in het forum dat je 15 a 20 min moet wachten met het innemen van eiwitten na het innemen van X-Targo, kun je mij uitleggen waarom, want in weightgainers zitten toch ook veel coolhydraten en eiwitten door elkaar? (misschien dat ik het compleet verkeerd begrijp hoor maar dan hoor ik graag hoe het wel in elkaar steekt).
 
De bedoelingen achter het product zijn tenminste goed :thumbs:, ff afwachten of het wat extra's brengt. In iedergeval gefeliciteerd met de
nieuwe aanwinst :cool: .
 
Duidelijk een Vitargo kloon maar lijkt mij wel een zeer goeie supp an een zeer interessante prijs.
 
The rebel zei:
Duidelijk een Vitargo kloon maar lijkt mij wel een zeer goeie supp an een zeer interessante prijs.

Het is niet echt een kloon. Het is Vitargo met Glutamine. Op Vitargo heeft maar 1 iemand het verkooprecht of zo iets maar als je er bijv Glutamine aan toevoegt mag je het wel verkopen.

Dus XXL verkoopt Vitargo + Glutamine alleen dan wat goedkoper.. ;)

Hier wat meer info over Vitargo / X-Targo:

vita1.jpg

vita2.jpg

vita3.jpg
 
sport wonder zei:
Als ik de site moet geloven is dit eigenlijk een soort weight gainer alleen dan zonder de eiwitten. je zegt in het forum dat je 15 a 20 min moet wachten met het innemen van eiwitten na het innemen van X-Targo, kun je mij uitleggen waarom, want in weightgainers zitten toch ook veel coolhydraten en eiwitten door elkaar? (misschien dat ik het compleet verkeerd begrijp hoor maar dan hoor ik graag hoe het wel in elkaar steekt).


een weightgainer heeft een ander doel. Die zijn er om bv een maaltijd te vervangen of om je dagelijkse voeding aan te vullen.

X-Targo is duidelijk bedoelt om na de training (het belangrijkste voedingsmoment van de dag) je lichaam snel te voeden met koolhydraten.
 
Dave Hawk zei:
De bedoelingen achter het product zijn tenminste goed :thumbs:, ff afwachten of het wat extra's brengt. In iedergeval gefeliciteerd met de
nieuwe aanwinst :cool: .

dank je :bow:
 
Voor de mensen die al vitargo hebben gebruikt, is het verschil goed merkbaar dan een andere isotone supp?
 
Steinovisch zei:
Voor de mensen die al vitargo hebben gebruikt, is het verschil goed merkbaar dan een andere isotone supp?

Minder spierpijn, sneller herstel. Maar die 6,2kg uit dat artikel van Brutez die ik gewonnen zou moeten hebben in 3 weken tijd icm creatine klopt niet, bij mij.
 
Ik geloof er niks van... heeft er misschien iemand een link naar een gerenommeerd wetenschappelijk artikel in plaats van reclame-websites ?

Volgens mij is het niks beter dan dextrose, het zal hoogstens iets uitmaken als je 2 keer traint op een dag, zodat het essentieel is dat je glycogeen-voorraden 's middags weer aangevuld zijn, maar als je toch 24 ertussen hebt zitten zijn je glycogeen voorraden toch wel weer aangevuld (bij voldoende KH inname van welke soort dan ook).

@stein... isotoon ? dat lijkt me niet, hypertoon.
 
LOL, ....plaatjes van een prof bodybuilder die "dankzij vitargo" 8 kilo zwaarder is geworden... :rolleyes: is blijkbaar nog altijd de beste manier om onwetende magazine lezers over te halen tot aankoop.

Desalnietemin ziet het er interessant genoeg uit om misschien eens te proberen. Maar waarom zit iedereen trouwens niet aan de creatine+vitargo ipv aan de anabolen...6,2 kilo in 3 weken :)
 
Back
Naar boven