XXL Nutrition

Nieuw: Zenith grippers van Ironmind (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
5.592
Waardering
194
De makers van de Captains of Crush grippers hebben nu een compleet nieuwe gripper op de markt gebracht; de Zenith gripper.

Een prachtig uitziende gripper die ontzettend lekker in de hand ligt en over de hele bewegingsbaan erg soepel en gelijkmatig sluit.

Door het materiaal en de opbouw van deze gripper zijn er een paar hele duidelijke verschillen met de Captains of Crush grippers:

- Captains of Crush grippers zijn vooral geschikt voor harde, brute kracht als je 1-2 herhalingen wilt maxen. Dus om records te breken blijven de Captains of Crush(CoC's) de no.1 keus.
- De Captains of Crush knijp je echt dicht, bij de Zenith glijden je vingers de gripper meer dicht (=soepeler)
-Zoek je een gripper als aanvulling op de CoC's waarmee je meerdere herhalingen wilt maken om je handen en onderarmen te conditioneren dan zijn de Zeniths weer ideaal. Ze zijn soepeler te sluiten dan de CoC's en ook vriendelijker voor je handhuid, dus ideaal voor meer herhalingen. Ze zijn, door hun ontwerp, ook iets makkelijker te sluiten dan een CoC, dus de Zenith vult het gat op tussen de niveau's van de CoC.

Dus voor reps zou ik zeker de Zenith pakken, voor pure kracht en maxen zou ik de CoC's aanraden.:)
 
Netjes Bas, aanwinst voor SF.


De vorige waren ook super, dus verwacht van deze niets anders.
 
Jammer dat het geen volwaardige familie is van de heavygrippers maar van de CoC grippers anders had ik misschien wel een setje aangeschaft.
 
Met wat voor gripper sterkte zijn de Zenith 1/2/3 te vergelijken? Kijkend naar de CoC?
 
Back
Naar boven