1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

    Opt-in   Meer info

    Ontzet Notitie

Nieuw

Discussie in 'Vetverlies en Conditietraining' gestart door Ronnie, 26 jun 2018.

Tags:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

  1. Ronnie

    Ronnie Novice Topic Starter

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    Lengte:
    1m82
    Hoi iedereen.

    Voor mij is dit nog erg nieuw maar ben erg op zoek naar advies en tips

    Zal beginnen over mezelf te vertellen

    Ik sport nu ruim 9 maanden 4/5 dagen in de week. Me lichaam heb ik al echt zien veranderen vooral de ontwikkeling kwa spiermassa.

    Onlangs ben ik verhuist en daardoor 2 maanden niet kunnen sporten. Ben daardoor ook weer aangekomen. Daarna gelijk nieuwe sportschool gevonden die ik fijn vond en nu weer ruim een maand vol op bezig. Merk gelijk hoe snel me spiermassa terug kwam en zelfs meer werd.

    Nu mijn vraag
    Me spiermassa is goed. Alleen totaal niet mijn vet massa. Mijn eerste doel is de 20% vet te behalen. Heb alleen zoveel gezien en gelezen op internet over afvallen en cutten maar weet nu gewoon niet meer wat het beste is voor mijn lichaam. Zoals hoeveelheid eten kwa calorieën koolhydraten eiwitten enz enz.


    Ik heb vandaag me laten wegen op de sportschool hier zijn de gegevens

    28 jaar
    Lengte 182
    Gewicht 101
    SSM 39.2 kg
    BFM 32.9 kg
    BMI 30.7
    lichaamsbouw endomorf

    Alvast bedankt voor jullie tijd.
     
  2. MicroEconomie

    MicroEconomie Cool Novice

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    17
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    488
    Lengte:
    1m69
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    15%
    Welkom en succes!

    Heb je al laten uitzoeken wat je onderhoud is in kcal? Zo nee, je kan het ook zelf uitrekenen..

    Nu kan je twee dingen doen; cutten met 500 kcal onder je onderhoud of op onderhoud eten en het verschil met cardio maken. Optie 1 zal zorgen voor iets meer spierverlies. Maar, met voldoende rust, krachttraining en uitgebalanceerd eten, maakt het niet uit. Ik zou je adviseren om dit te doen.

    Ga (kan iets afwijken) voor bijvoorbeeld 2gram eiwit per kg, 1 gram vet per kg en de rest koolhydraten. Het moge voorzich spreken dat die gram vet geen transvetten moet zijn en de koolhydraten geen geraffineerde suikers en (met mate) natuurlijke suikers.

    Nu sporten! Een fijne 3 day split, met bijvoorbeeld 5x5. Lekkere compoundsoefeningen om het verbranden te stimuleren.

    Tot slot, slapen. Zorg voor 8 tot 10 uur slaap
    Dat helpt je echt!

    Succes! Lees ook de stickies!
     
    gveen1990 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie