MuscleMeat

Nieuw! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Azumanga

Novice
Lid geworden
30 apr 2014
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m67
Hallo allemaal!!

Ik bezoek dit forum inmiddels denk ik al zo’n paar jaar, nooit echt gepost, wel veel gelezen. Bleek nog een oud account te hebben, dus dacht: laat ik maar tevoorschijn komen en mezelf voorstellen :).

Ik ben Azumanga, een 20 jarige vrouw, 167cm en 72kg, vroeger gezwommen, inmiddels al enkele jaren in de sportschool, begonnen met groepslessen, random schema’s gevolgd in de fitness, heel lang maar “wat” gedaan en ja nu, nu doe ik ook niet veel bijzonders meer, afgelopen jaar hard gepowerlift en meegedaan met het NK junioren:), heeeele vette en leuke ervaring, maar vergde veel tijd, energie en vond de manier hoe mijn lichaam veranderde toch niet zo mooi meer (te groot, breed, zwaar) Realiseerde me dat ik dat toch wel belangrijk vond (geen idee of ik daadwerkelijk zoveel gegroeid ben, ik zie dat bij mezelf nooit echt zo goed, maar ik voelde me wel zo).

Maar goed, tegenwoordig ben ik niet echt serieus ergens mee bezig, train waar ik zin in heb, ik dans, ik probeer leniger te worden en that’s it.

Ik struggle een beetje met mijn gewicht, weet dat het maar een getal is, maar op een of andere manier zie ik dat getal toch liever omlaag gaan. Alleen ben ik zo iemand die het ene moment bijv nog grotere benen wil en het andere moment weer zit te klagen om haar buikvet:eyes:

Ik hou niet bij wat ik eet, zit eraan te denken om dat binnenkort toch eens serieus te proberen, ik probeer wel clean te eten (wat overigens niet altijd lukt, maar ok, vind het voorlopig geloof ik wel prima zo).

Sinds een maand doe ik intermittent fasting, bevalt me goed. Heb het idee dat ik minder snack dan voorheen.

Bedankt voor het lezen van mijn verhaal :D. Geen idee of ik van plan ben om veel te gaan posten, heb nu ook niet echt een specifieke vraag of een bepaald probleem, maar wilde gewoon even hoi zeggen:)

Groetjes,
Azumanga
 
Hee! Welkom weer. Herken heel erg wat je zegt: lichaam dat verandert door PL. Je wordt wat logger, minder vrouwelijk en wat hoekiger. Althans zo voelt het iig. Gelukkig kan je het ook weer naar wens vormen :)
Eten blijft altijd een struggle, maar ook daar kan je je weg en balans in vinden.

succes!
 
Back
Naar boven