AndroidHealthClinic

nieuw!!

Tan1986

Cool Novice
Waardering
0
Hoiii.....

Ik ben nieuw hier!! Ik ben Tan uit Zoetermeer, ik train vier keer in de week krachttraining en cardio daarnaast thuis op mijn hometrainer *fiets*. Ik vroeg me af of het wel goed is om gelijk na de krachttraining te gaan vetverbranden op me fiets? Ik had nog een vraagje, als je een sixpack mag je dan helemaal geen suikers binnenkrijgen?

Greets Tan1986

• Topic Starter Topic Starter
Hihihi ff nog wat info:

Ik weeg 63 kg nu, ben 1.68 lang en zou graag wat willen afvallen kwa gewicht, maar komt het door de krachttraining dat ik binnen een week 1 kilo zwaarder ben geworden? Ik zou graag wat gespierder willen zijn, meer definitie in me armen. Ze werden te 'groot', daarom ben ik begonnen met meerdere herhalingen van 20 keer. De setjes zijn 3 keer. Doe ik dat zo goed? Help me!:p

Waar ik moeite mee heb is de voeding. En dan vooral de tussendoortjes, ik zit nooit vol! Ik probeer nu de koolydraten te vermeiden. Op mijn werk staan snoepbakken *werk in een parfumerie en drogiserij winkel* daar kan ik mezelf niet van weerhouden. Meestal compenseer ik het dan als ik thuis kom met fietsen.

Hebben jullie tips?

Het sporten geeft mij echt een super gevoel.

Iedereen suc6 met zijn doel te bereiken.

Kus tan 1986
Ik train altijd gezellig met 3xmmm mijn vriend.

welkom,

vindt je verhaal een beetje warrig, wat wil je nu precies ??? spiermassa aanzetten of afvallen ???
cutten betekent dieeten en vet verbranden en daar horen zeer zekers geen suikers bij.
eet je wel 6x per dag want als je iedere 3 uur eet worden de eetbuien een stuk minder.

ik weet niet hoe lang je al aan kt doet ????

gewoon blijven eten goed drinken alleen niet te veel snoepen.. neem wat fruit mee naar je werk

Hoiiiii....

Hahaha!! Spier massa aanzetten. Ik eet dus niet 6 keer per dag, zou niet weten wat ik dan zou moeten eten?

Fruit eet ik al veel. Ik zal even een overzicht geven van wat ik eet ongeveer per dag.

- S'ochtends eet ik een schaaltje magere yoghurt met muslie, dat wissel ik elke dag af dan neem ik een cracker met pindakaas.
- Lunch eet ik 3 bruine boterhammen met een stuk fruit erbij.
- Tussendoor een stuk fruit en een aantal snoepjes.
- Avondeten eet ik wat de pot schaft, meestal is het vlees in combi met groente.
- Een uur na het avondeten krijg ik al weer honger en neem ik een cracker. Gisteravond heb ik een halve bak roomijs opgegeten! *schaam schaam*

De zoetstof moet dus weg, okee. Maar dan smaakt de yoghurt net muslie nergens naar. Wat raden jullie aan als ontbijd?

thx voor de reacties (K)

Tan1986

Tan1986 zei:
Hoiiiii....

Hahaha!! Spier massa aanzetten. Ik eet dus niet 6 keer per dag, zou niet weten wat ik dan zou moeten eten?

Fruit eet ik al veel. Ik zal even een overzicht geven van wat ik eet ongeveer per dag.

- S'ochtends eet ik een schaaltje magere yoghurt met muslie, dat wissel ik elke dag af dan neem ik een cracker met pindakaas.
- Lunch eet ik 3 bruine boterhammen met een stuk fruit erbij.
- Tussendoor een stuk fruit en een aantal snoepjes.
- Avondeten eet ik wat de pot schaft, meestal is het vlees in combi met groente.
- Een uur na het avondeten krijg ik al weer honger en neem ik een cracker. Gisteravond heb ik een halve bak roomijs opgegeten! *schaam schaam*

De zoetstof moet dus weg, okee. Maar dan smaakt de yoghurt net muslie nergens naar. Wat raden jullie aan als ontbijd?

thx voor de reacties (K)

Tan1986

ga 6x eten en hier in de voedingsarea zoeken wat goede producten ect ect zijn lezen lezen lezen lezen lezen.
snoep en ijs mag niet, dat je eten nergens naar smaakt went vanzelf
wie mooi wil zijn moet pijn lijden ;)

Hihihihi daar heb je helemaal gelijk in. *wie mooi wil zijn moet pijn lijden*

Dankje

Welkom en succes. En net wat Joyce al aan gaf lezen, lezen,lezen. Over voeding is hier genoeg te vinden.

Welkom hier!

Dank jullie wel, wat een vriendelijke groeten allemaal:P:P

Welkom en veel plezier :)

Welkom! :D

Welkom op DBB!! Succes met je training!

Welkom!

Welkom en veel forum plezier. ;)

Terug
Naar boven