XXL Nutrition

Nieuwe 4 day spilt schema! iemand opmerkingen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nlf

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2010
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
73kg
Heeft iemand opmerkingen of advies?


Het trainings gewicht is afhankelijk van wat me spieren op dat moment aan kunnen. Ik kies het juiste gewicht uit, zodat ik de laaste rep van de set net haal. Met uitvoering bedoel ik 1 sec consentrisch, 2 sec excentrich. De rust tussen elke set zal ong anderhalf tot 2 min zijn. Ik ben van plan om de 4 weken ben het schema te veranderen. De spier groepen blijven dan het zelfde alleen de oefeningen ga ik dan veranderen.

zie bijlagen!!


Alvast bedankt voor je reactie!

schema.png
 
Laatst bewerkt:
beetje veel buik?

en ik zie geen deadlift staan :)
 
Deadlift staat er inderdaad niet in maar die doe ik bij onderrug! Onder buik doe ik meer core-stabiletie en niet echt kracht oefeningen voor buik. Ik heb eerst vrij veel getraint voor mma en kickboksen dus is wel iets om bij te houden.

Voor de rest geen opmerkingen meer?
 
je triceps en biceps wat minder trainen, je doet redelijk veel oefeningen, en ook nog is twee keer per week
 
Dan zou ik dus minder oefeninen moeten doen voor biceps en triceps?

Ik had daar dus voor gekozen omdat mijn armen wel achterlopen op de rest van me lichaam. Daarom heb ik nu ook borst/triceps en rug biceps want ik had eerst borst/biceps en rug triceps dat werkte voor mij niet echt.
 
Dan zou ik dus minder oefeninen moeten doen voor biceps en triceps?

Ik had daar dus voor gekozen omdat mijn armen wel achterlopen op de rest van me lichaam. Daarom heb ik nu ook borst/triceps en rug biceps want ik had eerst borst/biceps en rug triceps dat werkte voor mij niet echt.

grootste fout die iedereen maakt.

ow me armen lopen achter, laat ik ze gaan overtrainen...
 
Daar heb ik inderdaat niet aan gedacht! zal ik dan 2 oefeningen doen inplaats van 4 of heb je andere surgestie?
 
Daar heb ik inderdaat niet aan gedacht! zal ik dan 2 oefeningen doen inplaats van 4 of heb je andere surgestie?

2 zijn meer dan zit imo...

is beetje verschillend per persoon
 
Door er maar 2 te doen ipv 4 ga je net harder groeien
 
Back
Naar boven