AndroidHealthClinic

Breaking News Nieuwe aanslag in Nice Zuid-Frankrijk, veel slachtoffers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Van HLN: Een vrachtwagen is vanavond op de drukke Promenade des Anglais in Nice ingereden op de menigte. Volgens de procureur van Nice, Jean-Michel Prêtre, zijn daarbij minstens zestig mensen om het leven gekomen. Daarnaast zijn er honderd mensen gewond geraakt. Ooggetuigen meldden in de Franse media dat ze mensen op straat hebben zien liggen. Sommigen meenden schoten te hebben gehoord, maar dat kan ook het vuurwerk zijn geweest dat werd afgestoken ter afsluiting van de nationale feestdag op de 14e juli. De chauffeur is doodgeschoten, de autoriteiten beschouwen het incident momenteel als een aanslag.


aanslag_nice.jpg



http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...in-Nice-Zeker-60-doden-honderd-gewonden.dhtml

Ziek :eek:
 
Laatst bewerkt:

- 73 doden, 120+ gewonden -
 
weetje... Ik weet gewoon ook echt niet meer wat ik moet zeggen... Wat je ook doet het stopt niet, en telkens weer die mensen die komen met,
NEE NEEE!! het is geen islam nee. Stel je voor een wereld zonder islam.

Edit: Wat die flapdrollen doen in den haag en brussel. Die denken dat het stopt. Er moeten andere acties ondernomen worden.
 
Wanneer gaan we alle moslims Europa uit trappen?
 
lol, je topic niet eens gezien :)

Ondertussen al 80 doden.
Wapens en granaten gevonden in de truck.
Hollande geeft om 9u een conferentie met info en nieuwe veiligheidsinstructies.
 
nice niet zo nice nu
 
Aan de kogelgaten te zien zou je zeggen dat ze de chauffeur niet hebben willen raken. Tenzij het stuur aan de andere kant zat uiteraard.
 
Aan de kogelgaten te zien zou je zeggen dat ze de chauffeur niet hebben willen raken. Tenzij het stuur aan de andere kant zat uiteraard.

Zo makkelijk is het niet hoor,en zeker niet op een bewegend doelwit. Geloof me.
 
Daarvoor hebben ze training gehad he. Maar uit eigen ervaring weet ik dat het wel mee valt ;)


Al veel op bewegende vrachtwagens geschoten dan? Waar dan nog eens een mensen in het rond zitten te lopen.

Ik heb al 18j ervaring. En neen zo makkelijk is het niet om zuiver te schieten op een bewegend doel.Zeker niet met al die chaos rondom. Mensen die weglopen en omver gereden worden.
 
Aan de kogelgaten te zien zou je zeggen dat ze de chauffeur niet hebben willen raken. Tenzij het stuur aan de andere kant zat uiteraard.
Denk niet dat ie netjes stil bleef zitten achter z'n stuur
 
Denk niet dat ie netjes stil bleef zitten achter z'n stuur

Bewegend doel (de vrachtwagen dan) Al die chaos er rond.Stress voor de schutter. Wrs met een pistool. En een pistool is voor zeer korte afstanden. 15-20 m als je niet echt tijd hebt om rustig te mikken is al goed.

En je gaat niet in het midden staan op het pad van die vrachtwagen. dus moet je al vanuit een andere hoek zitten vuren. Wrs dat er daarom meer kogels aan 1 kant zitten.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven