XXL Nutrition

Breaking News Nieuwe aanslag in Nice Zuid-Frankrijk, veel slachtoffers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dus mijn Facebook profielfoto wijzigen helpt niets???
Sterker nog. Tenzij je ook een Turkse, Syrische en Palestijnse vlag in je profiel foto hebt gedaan, ben je een racist en draag je bij aan dit probleem door polarisering.
 
Lachen is gezond, dus dat doe je ook als je wegrent van een 'terreuraanslag'.


 
Ik vind dat we 100 miljard euro's meer aan wapens en inlichtingendiensten moeten besteden in het westen. Wij zijn te slap geweest. Die moslims infiltreren overal en zijn te sterk voor ons en onze wapens. Wanneer houdt deze terreur op!!!!111!?
 
Ik vind dat we 100 miljard euro's meer aan wapens en inlichtingendiensten moeten besteden in het westen. Wij zijn te slap geweest. Die moslims infiltreren overal en zijn te sterk voor ons en onze wapens. Wanneer houdt deze terreur op!!!!111!?

Ik vind dat we het aan mensen zoals u moeten overlaten. Dan komt het zeker goed.
 
Ik vind dat we 100 miljard euro's meer aan wapens en inlichtingendiensten moeten besteden in het westen. Wij zijn te slap geweest. Die moslims infiltreren overal en zijn te sterk voor ons en onze wapens. Wanneer houdt deze terreur op!!!!111!?
Bewapenen is symptoom bestrijding. Maja, je sarcasme faalt.

Voor 100 miljard kan je trouwens ook heel vaak thee met ze gaan drinken. Denk dat Job wel interesse heeft.
 
Ondertussen in München tijdens de herdenking van de slachtoffers:


Wir schaffen das.

Als een familielid is afgeschoten en een paar van die inteelt gappies dan 'allah akbar' roepen, dan kan je toch niet meer voor jezelf instaan lijkt mij. Ik zou ze afmaken.

Hoelang gaat t duren voor de eerste echte vergeldings actie? Geen varkenskoppen maar een aanslag op een moskee, waarbij iemand naar binnen loopt en vol auto, a la Bataclan, iedereen neermaaid.
 
Iedereen weet dat de islam de bron is van alle huidige problemen. Het zal nog wel 5-10 jaar duren voordat er een ommezwaai komt in de denkwijze hoe deze problematiek het beste opgelost kan worden.
Ik moet met pijn in het hart toegeven dat het fascisme zal terugkeren:devilnana:
 
toen die gast al die mensen dood geschoten heeft aan de mcdonalds was er een Duitser die die gast uitgescholden heeft voor rukker.

Die gast wordt wrs vervolgd door de staat wegens uitschelden van die moordenaar.
 
Wapenzwaaier neergeschoten in Gent. Zag er ook weer een mentaal gezonde agnost uit.
 
De reactie: amai.
Typisch belgie.
Stond die heel cool te staan tot die neer geschoten werd, dan beetje piepen. Eigenschuld.
 
Hoelang gaat t duren voor de eerste echte vergeldings actie? Geen varkenskoppen maar een aanslag op een moskee, waarbij iemand naar binnen loopt en vol auto, a la Bataclan, iedereen neermaaid.

Dit.

Het valt me echt mee dat er nog geen moslims doodgeslagen worden op straat of moskeeën die doorzeefd worden.
 
Dit.

Het valt me echt mee dat er nog geen moslims doodgeslagen worden op straat of moskeeën die doorzeefd worden.



nog een paar grote aanslagen en dan ontwaakt bij veel mensen het good old Germaanse gedachtengoed
 
Back
Naar boven