MuscleMeat

Nieuwe bloedresultaten

Bezoekers in dit topic

Mickey86

Brutus
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2003
Berichten
4.324
Waardering
32
Lengte
1m80
Massa
81kg
Hi mannen,

Ff mijn bloed laten testen tijdens mijn "Restart" met "PoWer PCT"

Fertiliteit is nog altijd 0,0 en mijn testwaarden zijn ook niet denderend.
Cortisol is ook hoog

Graag opmerkingen:)

Grtz

Scannen0001.jpg


Scannen0002.jpg
 
Is het niet beter om je gegevens weg te doen uit de images?
 
Geen verstand van. ;)
 
Laatst bewerkt:
Voila ff aangepast
 
goed dat je dit deelt!


LH en FSH moeten nog opstarten he, liggen uiteraard plat, cortisol is ook normaal bij aanvang van je pct
mijn creatinine was meestal nog wel hoger op dat tijdstip

vind het dus vrij normaal na een kuur
 
Bloed is getrokken in het midden van mijn PCT..
 
No good. FSH en LH zouden al veel hoger moeten liggen. Hoe lang ben je bezig met je pct?

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Week 2 pct dus? En je hebt 2 weken gewacht na je laatste inject?
 
bijna Freddy hehe

idd 2 weken gewacht, en 3 weken in de PoWer PCT. Ik begin nu met de laatste 15 dagen nolvadex.

GRtz
 
Als ik me niet vergis had jij ook last voor je kuur van hypogonadisme, niet?

LH en FSH zouden zowiezo al omhoog moeten gegaan zijn dan, zelfs zonder PCT... (tenzij je 19nors gebruikt hebt...)
 
Ja klopt, ik denk toch dat het niet meer te herstellen valt :(
Nope, gewoon test E

Op al mijn bloedtesten en dat zijn er veel, zijn mijn LH en FSH veel te laag.
Test etc is op het randje van de waarden.
Maar optimale waarden daar lig ik ver van.
Zeker voor mijn leeftijd :(
 
Hoewel. Als ik ze herbekijk heb ik ook ooit eens soortgelijke waarden gehad. Hoge DHEA en vrije test binnen de ref waarden, maar testosteron te laag... 3 maand later was alles toen oke. LH en FSH waarden had ik niet.
 
Als ik me niet vergis had jij ook last voor je kuur van hypogonadisme, niet?

LH en FSH zouden zowiezo al omhoog moeten gegaan zijn dan, zelfs zonder PCT... (tenzij je 19nors gebruikt hebt...)

Is niet waar. je hypofyse zal pas stuurhormonen afgeven als je te weinig testosteron in je bloed hebt.

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Je moet minstens 3 maanden na je PCT je bloed laten controleren om normale waardes te hebben. Tuurlijk zijn FSH en LH veel te laag. Je hebt pas een paar weken geleden je kuur beëindigd. Dan heb je nog redelijk wat testosteron in je lichaam. Dat is er op twee weken bijlange nog niet uit. Die stuurhormonen worden pas geproduceerd als je test te laag is. Weggegooid geld die test.
 
Als je de power pct had gedaan zoals dr Scully beschrijft dan had je na 2 weken, dus na de HCG periode je T laten testen en verder niks. LH en FSH zijn op dat moment nog niet belangrijk namelijk. Waar het omgaat is dat je ballen reageren op de HCG (LH). Je had dus in die test binnen de ref voor T moeten zitten. De ballen zij de sleutel in dit alles. De hypofyse is nagenoeg altijd wel op te jagen met clomid en nolvadex. Je zit binnen de waarde voor T. Maak je nolvadex af en doe dan nadat je daarmee gestopt ben na 6 weken nogmaals bloedtest als je nog klachten hebt. Misschien moet je de PCT nogmaals doen.

Als je me de details van de kuur geeft en de hoeveelheid HCG die je gebruikt hebt dan kan ik je wel verder helpen.

Komt goed maak je niet te druk.
 
Laatst bewerkt:
No worries bro, je waarden zijn perfect normaal vlak na een kuur.
Gewoon PCT afwerken, komt wel goed.
 
Als je de power pct had gedaan zoals dr Scully beschrijft dan had je na 2 weken, dus na de HCG periode je T laten testen en verder niks. LH en FSH zijn op dat moment nog niet belangrijk namelijk. Waar het omgaat is dat je ballen reageren op de HCG (LH). Je had dus in die test binnen de ref voor T moeten zitten. De ballen zij de sleutel in dit alles. De hypofyse is nagenoeg altijd wel op te jagen met clomid en nolvadex. Je zit binnen de waarde voor T. Maak je nolvadex af en doe dan nadat je daarmee gestopt ben na 6 weken nogmaals bloedtest als je nog klachten hebt. Misschien moet je de PCT nogmaals doen.

Als je me de details van de kuur geeft en de hoeveelheid HCG die je gebruikt hebt dan kan ik je wel verder helpen.

Komt goed maak je niet te druk.

Hi,

Wat ik dus eerder zei ik heb na de HCG injects mijn bloed laten trekken, 22dagen in pct, 36dagen uit de kuur.

10 x 1500iu HCG EOD
 
Dat is dan in theorie 12 dagen te laat. Waarschijnlijk was je T ten tijde van de HCG hoger dan wat de test aangeeft.Dit geeft aan dat je geen probleem hebt met je ballen. Je kan kiezen en het is ook wat die dokter aangeeft om je te laten testen voor T en LH direct nadat je je nolvadex gestopt bent. LH zou dan hoog moeten zijn en T binnen de waarden.

Ok zie net dat je 10 shots EOD hebt gedaan. Dus na 20 dagen was je klaar met HCG. De dokter raad aan 8 shots HCG 2500 iu EOD. Dat is dan 2 weken en totaal 20.000 iu. Op de 10e dag dan testen voor alleen T. Als de waarde dan 400 of hoger is dan doen de ballen het goed en ga je verder met de clomid en nolvadex. Waarde lager dan meer HCG todat die 400 minimaal bereikt is.

Jij hebt je wat later laten testen en hebt minder HCG gebruikt. Je T was aan de lage kant. Kijk het nog even aan en doe nog een test.
 
Laatst bewerkt:
Dus net na de PCT opnieuw bloed laten testen? Will do!
Grtz
 
Is niet waar. je hypofyse zal pas stuurhormonen afgeven als je te weinig testosteron in je bloed hebt.

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Je moet minstens 3 maanden na je PCT je bloed laten controleren om normale waardes te hebben. Tuurlijk zijn FSH en LH veel te laag. Je hebt pas een paar weken geleden je kuur beëindigd. Dan heb je nog redelijk wat testosteron in je lichaam. Dat is er op twee weken bijlange nog niet uit. Die stuurhormonen worden pas geproduceerd als je test te laag is. Weggegooid geld die test.

5 weken na je kuur zit er geen test E meer in je bloed hoor...
 
Waar heb je de test laten doen en wat waren de kosten?
 
Deze bij de huisdokter, wordt bijna volledig vergoed
 
Back
Naar boven