AndroidHealthClinic

nieuwe cycle ...

Bezoekers in dit topic

eddycaminos

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2003
Berichten
1.147
Waardering
1
nieuwe cycle ..hgh slin igf-1 en nog meer shit

heb de post eff bewerkt want was een beetje onduidelijk...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maargoed... grote vraag is:

is de kuur lang genoeg om te switche tussen twee eiwitspaarders en 2 test soorten?.. vorige wou ik namelijk 12 weken doen en werd dit mij al aangeraden?...

of kan ik toch beter richting ikke z'n kuur gaan?..

grt eddy
 
Die deca en eq ik zou het gewoon de gehele kuur of de deca of de eq houden en niet gaan switchen met deze

je moet algouw van de eq wat meer zetten als je van de deca zo afkomt.

de prop zou ik op 100 mg doen aangezien dat je van tren test en eq afkomt van zoon hoeveel heid
 
kevinlorenzin zei:
Die deca en eq ik zou het gewoon de gehele kuur of de deca of de eq houden en niet gaan switchen met deze

je moet algouw van de eq wat meer zetten als je van de deca zo afkomt.

de prop zou ik op 100 mg doen aangezien dat je van tren test en eq afkomt van zoon hoeveel heid

met die test switchen geloof ik inderdaad nog .. bij deca heb ik ook me twijfels aangezien dit pas na langere tijd werkt...
 
Ik vind jet test dosering beetje laag voor een HGH kuur.
De HGH doet veel beter zijn werk met hogere test (MG)
 
IKKE zei:
Ik vind jet test dosering beetje laag voor een HGH kuur.
De HGH doet veel beter zijn werk met hogere test (MG)

ja ik dat ze tijdens hgh kuur hoge test dosering aanraden.. maar ik d8t omdat ik goed groei op 500mg waarom hoger?...

maar het heeft dus niets te maken met waar je nog goed op groeit maar met de hgh? mischien toch naar 750mg?
 
Laatst bewerkt:
of moet ik hem mischien toch langer maken?? denk aan ikke z'n kuur?...
 
Het minimum een beetje is 4 maanden en daar zit je nu op.
 
IKKE zei:
Het minimum een beetje is 4 maanden en daar zit je nu op.

inverband met de hgh ..bedoel je neem ik aan?... daar ben ik namelijk toch al mee bezig om die al een beetje te frontloaden aangezien die toch pas echt na 8/10 weken begint te werken...
 
he ziet er aardig uit, zoals al eerder gezegt zou ik alleen bold of deca gebruiken, het heeft n te lange halfwaardetijd om te switchen imo! zou dan voor deca gaan of de bold hoger doseren!
verder zoals ikke al aangaf test hoger, zowel de enanthaat,sust en prop!

als je toch al 16 weken gaat,maak er dan gewoon min. 20 wkn van, zo benut je je hgh beter!kan je beter nog ff doorsparen en het beste eruit halen!!
succes!
succes!!
 
G21 zei:
he ziet er aardig uit, zoals al eerder gezegt zou ik alleen bold of deca gebruiken, het heeft n te lange halfwaardetijd om te switchen imo! zou dan voor deca gaan of de bold hoger doseren!
verder zoals ikke al aangaf test hoger, zowel de enanthaat,sust en prop!

als je toch al 16 weken gaat,maak er dan gewoon min. 20 wkn van, zo benut je je hgh beter!kan je beter nog ff doorsparen en het beste eruit halen!!
succes!
succes!!

thx..

het gaat me niet zo om het geld... maar meer om max resultaten en toch nog een beetje gezond te blijven...

vind 12 weken te kort met hgh ... maar gelijk 20 weken?... deca dus niet switchen.. maar met test is dit geen probleem toch?..
 
ik geef zelf de voorkeur aan enanthaat, maar dit is voor iedereen anders, je kunt het ook simpel houden en alleen enanthaat of sust gebruiken en afsluiten met prop. test blijft test, en als je midden in de kuur met enanthaat begint zul je toch rekening moeten houden met halfwaarde tijd en bloedwaardes! als je zegt dat je zo min mogelijk bijwerkingen wilt hebben zou je dus idd beter bij een van de twee houden ivm fluctuerende bloedwaardes!

greetz.
 
mischien toch maar beter gewoon deze kuur dan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

uiteraar met na kuur in week 25... en e.v.t clen...

hoor alleen verschillende dingen over het switche met test en deca?....

en vind laatste weken wat zwak test prop / winny... mischien nog iets erbij? maar wat?.. ook omdat winny nogal toxish is en er dan nog een 17aa bij te gooien??
 
kijk dit ziet er weer wel goed uit bro goed uit gedacht ook met de overloop van sust naar test e!! hier ga je lekkere gains mee halen bro!!!
 
:thumb: Lekker, succes!
 
zie je dat is toch de betere shit ja... was alleen eff aan het twijfelen i.v.m met de duur...

iemand nog een idee of er de laatste weken nog iets bij die winny en test. prop. gebruikt moet worden?..
 
Sorry hoor, maar zie ik het nou goed of niet? Je bent 1,70 bij 88 kg volgens je stats. Verder zeg je in je post dat je nog goed gaat op 500 mg test.

Om dan vervolgens 750 mg test, 600 mg deca/bold en ook nog 600 mg tren te zetten in de week :eek: :eek: :eek:

Dan nog wat HGH slin en T3 erbij om het feest compleet te maken. Mijn vraag luid dan ook........WAAR BEN JE MEE BEZIG? ???

Ben je plotseling immuun geworden voor AS of zo? Wil je in een keer naar de 125? Ik zie effe niet waarom je bij 88 kg dit zou moeten doen. Zou je dit niet beter spreiden? Kortom, misschien heb ik wat gemist maar anders zet ik hier mijn vraagtekens bij. In ieder geval succes! :cool:
 
Tsunami zei:
Sorry hoor, maar zie ik het nou goed of niet? Je bent 1,70 bij 88 kg volgens je stats. Verder zeg je in je post dat je nog goed gaat op 500 mg test.

Om dan vervolgens 750 mg test, 600 mg deca/bold en ook nog 600 mg tren te zetten in de week :eek: :eek: :eek:

Dan nog wat HGH slin en T3 erbij om het feest compleet te maken. Mijn vraag luid dan ook........WAAR BEN JE MEE BEZIG? ???

Ben je plotseling immuun geworden voor AS of zo? Wil je in een keer naar de 125? Ik zie effe niet waarom je bij 88 kg dit zou moeten doen. Zou je dit niet beter spreiden? Kortom, misschien heb ik wat gemist maar anders zet ik hier mijn vraagtekens bij. In ieder geval succes! :cool:

ik ga ook nog goed op 500mg test p.w (met deca 400mg uiteraard).. wou hier ook mee door gaan maarja voor hgh moet je gewoon hoger gaan zitten om het max eruit te halen ... dus dan doe ik dat maar :D

bovendien ben ik vergeten te vermelden dat ik nu normaal 91kg ben en ben ik stiekem 1.69m :p ohja en ik wil een beest worden wharraaa :eek:
 
Kijk die 400 mg deca vermelde je er even niet bij :scratch:

Tsja, dat zal dan best wel gaan lukken zo. Hoe pas je je dieet eigelijk hierop aan? Want daar zal toch ook wel het een en ander aan moeten veranderen? En waarom eigelijk 16 weken T3, denk je dat je eigen aanmaak dat kan hebben?
 
wil met 4000 kcal gaan beginnen en dan opbouwen en kijken waar me lichaam max op groeit zonder al te veel vet aan te komen...

gewoon goed bulk dieet verder uiteraard.... alleen tijdens de slin heel erg laag in vet inname gaan zitten ... omdat ik echt bang ben hier meer vet als breed van te worden....
 
Back
Naar boven