XXL Nutrition

nieuwe cycle ... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kuur ziet er op een paar dingen best goed uit:

- niet iedereen is het ermee eens maar hcg op 500iu is en blijft nutteloos en doet meer schade dan goed.

- 16 weken t3 is erg lang zou het eerder op 6 weken op 4 af dan weer 6 op doen en dan iest hoger gedoseerd.

- zou arimidex aanraden ipv femera ivm vocht van de sth

- deca en blodenone mag je best afwisselen maar je kan gelijk op 400mg verdre gaan als je overstapt

- test propionate gewoon lekker om de dag zetten het heeft geen nut of toegeveogde waarde je iedere dag te prikken.

Ga je de hgh in 1 keer zetten of 2 x 2 iu ? en zo ja op welk tijdstip ?

In ieder gveal succes maat.

eddycaminos zei:
heb de post eff bewerkt want was een beetje onduidelijk...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maargoed... grote vraag is:

is de kuur lang genoeg om te switche tussen twee eiwitspaarders en 2 test soorten?.. vorige wou ik namelijk 12 weken doen en werd dit mij al aangeraden?...

of kan ik toch beter richting ikke z'n kuur gaan?..

grt eddy
 
Chemical zei:
Kuur ziet er op een paar dingen best goed uit:

- niet iedereen is het ermee eens maar hcg op 500iu is en blijft nutteloos en doet meer schade dan goed.

- 16 weken t3 is erg lang zou het eerder op 6 weken op 4 af dan weer 6 op doen en dan iest hoger gedoseerd.

- zou arimidex aanraden ipv femera ivm vocht van de sth

- deca en blodenone mag je best afwisselen maar je kan gelijk op 400mg verdre gaan als je overstapt

- test propionate gewoon lekker om de dag zetten het heeft geen nut of toegeveogde waarde je iedere dag te prikken.

Ga je de hgh in 1 keer zetten of 2 x 2 iu ? en zo ja op welk tijdstip ?

In ieder gveal succes maat.

- hcg was ik al aan het denken om wat hoger te zetten... ook omdat 500iu gewoon weggegooit geld is omdat je de klaar gemaakt hcg maar een week kan bewaren... maar wat raad jij aan dan 1500iu? ofzo?..

- 16 weken met 25mcg toch te lang?... ik d8t omdat dit erg ligt is je schildklier hier nauwelijk hinder van zou ondervinden?... als ik hem hoger doseer 50mcg... heb ik dan nog wel voordeel ervan (anabolische effect) ben bang dat ik dan mischien al te veel ga verbranden?

- houd je bij arimidex dus minder vocht vast?.. wat voor dosering raden julie aan.. denk dat ik best hoog moet zitten aangezien ik nogal oestrogeen gevoelig spulletje's gebruik in redelijke hoeveelheden... en dat vocht en vet kan ik missen als kiespijn...zal maar zeggen

- deca en boldenone hoef ik dus niet in elkaar over te laten gaan... bij de test is dit gewoon wel goed dus?..

- als het geen nut heeft ga ik die test prop. inderdaad dan maar om de dag zetten... met die winny samen is dat wel genoeg geprik iedere week..

- zet nu s'morgens 2iu en na het trainen (s' avonds) 2iu .. maar mischien ga ik hier tijdens de kuur eens mee experimenteren kijken wat voor mij het best werkt...

- kijk trouwen ook even op pagina 2! daar heb ik een ander schema gepost.. die volgens mij stukken beter is!..
 
eddycaminos zei:
mischien toch maar beter gewoon deze kuur dan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en vind laatste weken wat zwak test prop / winny... mischien nog iets erbij? maar wat?.. ook omdat winny nogal toxish is en er dan nog een 17aa bij te gooien??

dit is het nieuwe nog niet aangepaste schema nog eens...
 
Met dat arimidex/liquidex beter is dan femera ben ik niet mee eens.
Femera blokt 98% + 25% meer igf-1 !!!
Ik zelf hou helemaal geen vocht vast nu met femera.
Kan anders wel effe dat onderzoek opzoeken.
 
IKKE zei:
Met dat arimidex/liquidex beter is dan femera ben ik niet mee eens.
Femera blokt 98% + 25% meer igf-1 !!!
Ik zelf hou helemaal geen vocht vast nu met femera.
Kan anders wel effe dat onderzoek opzoeken.

zou wel intressant zijn ja dat onderzoek... ik meen ook inderdaad dat je met femera meer igf-1 afgifte had.. en dat is natuurlijk altijd mooi :D

mischien kan iemand (chemical?) ook eff toelichten hoezo je voor arimidex zou kiezen i.p.v femera?..
 
Relative Potency of Type 1 & 2 Aromatase Inhibitors
Product Aromatase Inhibition (%)
Aromasin (Exemestane) 97.9%
Cytadren (Aminoglutethimide) 90.6%
Arimidex (Anastrozole) 96.7%
Femara (Letrozole) 98.7%

By the looks of it, Femara (Letrozole) is the strongest inhibitor.

How Various Estrogen Inhibitors & Blockers Effect IGF-1

Formestane Increases 26%
Aromasin (Exemestane) Increases 28%
Cytadren (Aminoglutethimide) Increases 27%
Arimidex (Anastrozole) Decreases 18%
Femara (Letrozole) Increases 24%
Faslodex (Fulvestrant) Decreases 70%
 
IKKE zei:
Relative Potency of Type 1 & 2 Aromatase Inhibitors
Product Aromatase Inhibition (%)
Aromasin (Exemestane) 97.9%
Cytadren (Aminoglutethimide) 90.6%
Arimidex (Anastrozole) 96.7%
Femara (Letrozole) 98.7%

By the looks of it, Femara (Letrozole) is the strongest inhibitor.

How Various Estrogen Inhibitors & Blockers Effect IGF-1

Formestane Increases 26%
Aromasin (Exemestane) Increases 28%
Cytadren (Aminoglutethimide) Increases 27%
Arimidex (Anastrozole) Decreases 18%
Femara (Letrozole) Increases 24%
Faslodex (Fulvestrant) Decreases 70%

kijk dat lijkt ergens op :D ....

zou die 0,4ml trouwens wel genoeg zijn voor deze kuur?.. of beter toch richting de 1ml te gaan?...

vind het einde van de kuur een beetje minnetje's ... was zelf aan het denken de d-bol op het einde bij de test prop te pakken en dan voor te kickstarten oxy's? ... maar weet niet in hoeverre dit verantwoord is omdat ik dan ook al die winny heb enz.
 
Ik vind het zelf wel genoeg.
Maar je kan altijd wel beetje schommelen met de doseringen. Kijk hoe je er op reageert.
 
IKKE zei:
Ik vind het zelf wel genoeg.
Maar je kan altijd wel beetje schommelen met de doseringen. Kijk hoe je er op reageert.

ja je hebt gelijk.. zal ik wel net als met de igf-1 dosering even me zelf moeten gaan gebruiken als test konijn :p
 
Laatst bewerkt:
maar de laatste weken ook iedereen mee eens?.. of zou iemand nog iets toevoegen?...

tren dosering 600mg goed zo voor eerste keer?...heb voor enathaat gekozen.. ben nog aan het twijfelen tussen dit en acetaat... maar langere ester zorgt waarschijnlijk wel voor stabielere bloedwaardes...
 
eddycaminos zei:
maar de laatste weken ook iedereen mee eens?.. of zou iemand nog iets toevoegen?...

tren dosering 600mg goed zo voor eerste keer?...heb voor enathaat gekozen.. ben nog aan het twijfelen tussen dit en acetaat... maar langere ester zorgt waarschijnlijk wel voor stabielere bloedwaardes...

hey kerel, ik kan uit ervaring vertellen dat kortere esters voor stabielere bloedwaarden zorgt. dat is ook de reden waarom veel mensen met test prop minder vocht vasthouden.
 
Latin spirit zei:
hey kerel, ik kan uit ervaring vertellen dat kortere esters voor stabielere bloedwaarden zorgt. dat is ook de reden waarom veel mensen met test prop minder vocht vasthouden.

ja had ik ook nergens op gebaseerd d8t ik gewoon... had gister eff gezocht op tren hier op het forum.. en zag dat toch nog veel mensen bij de acetaat hielden in plaats van enathaat...
 
Back
Naar boven