Fitness Seller

Nieuwe desktop PC aanschaffen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Exige

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 jan 2005
Berichten
1.763
Waardering
0
Heuj allemaal,

Ik ga aankomend weekend waarschijnlijk een nieuwe desktop kopen. Nu moet ik altijd DBB'en op een laptop van 6 jaar oud. Dat ding is zo traag als dikke stront door een dunne pijp. Zelfs YouTube video's trekt ie niet meer lekker.

Ik wil gewoon een PC, niet te duur en ik moet er op kunnen internetten, muziek downloaden/afspelen, Skypen met webcam en MS Office af en toe. Heel basic stuff dus. Ik game nooit.

Ik zat te denken aan deze aanbieding:

http://www.officemax.com/omax/catalog/sku.jsp?skuId=21669026&category_Id=283

Is dit wat?

Ik heb zelf niet echt veel verstand van hardware, maar dit lijkt me wel een goede aanbieding, waar ik m voor ga gebruiken. 4GB DDR2 RAM en Pentium Dual Core 2.2Ghz plus 19" LCD.

Voors en tegens, iemand??
 
ruim voldoende voor wat je moet doen indd.
 
Goed voor wat je er mee wilt doen ;)
 
Ja helemaal genoeg voor internet alleen, een paar gewone games moet er ook nog op kunnen dus is een heel goede systeem lijkt me.

Alleen weet ik niet zelf of de acer pc's goed zijn want hun laptops zijn namelijk niet om aan te raden.
 
Persoonlijk vind ik het een leuk pctje als ze er een andere processor in gestopt hadden.
Je kan beter kijken naar de Core 2 Duo van Intel.

Veel stabieler en stukke sneller zeker icm. het mooie besturingssysteem Vista.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Deze bijvoorbeeld
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
packard bell goedkoop en goed ! ik heb er vroeger 3 gemod(getuned) kwa hardware enz voor het gamen ik zeg het super. anders hp ?

OF ALIENWARE?
 
packard bell goedkoop en goed ! ik heb er vroeger 3 gemod(getuned) kwa hardware enz voor het gamen ik zeg het super. anders hp ?

OF ALIENWARE?

Why the hell zou je alienware nemen om alleen de basic dingen op te doen???

@ dwight, Acer is gewoon oke:)
Elk merk heeft problemen.. service van acer is ook super.
 
Beats me waarom ze een budget pc optuigen met een 64 bits besturingsysteem. Je kan dan wel het 4Gb geheugen volledig aanspreken maar verder heeft het weinig voordelen op zo'n systeem. Dit lijkt me geen systeem voor een fervente photoshopper,videobewerker of multitasker die veel geheugen nodig heeft.

Zou zelf een systeem kopen met een wat een snellere processor. Misschien dat je die kracht nu amper nodig hebt maar zoveel duurder zijn die systemen niet.
 
Heuj allemaal,

Ik ga aankomend weekend waarschijnlijk een nieuwe desktop kopen. Nu moet ik altijd DBB'en op een laptop van 6 jaar oud. Dat ding is zo traag als dikke stront door een dunne pijp. Zelfs YouTube video's trekt ie niet meer lekker.

Ik wil gewoon een PC, niet te duur en ik moet er op kunnen internetten, muziek downloaden/afspelen, Skypen met webcam en MS Office af en toe. Heel basic stuff dus. Ik game nooit.

Ik zat te denken aan deze aanbieding:

http://www.officemax.com/omax/catalog/sku.jsp?skuId=21669026&category_Id=283

Is dit wat?

Ik heb zelf niet echt veel verstand van hardware, maar dit lijkt me wel een goede aanbieding, waar ik m voor ga gebruiken. 4GB DDR2 RAM en Pentium Dual Core 2.2Ghz plus 19" LCD.

Voors en tegens, iemand??

Ziet er goed uit, goed voor wat jij er mee moet doen :D
 
Koop een PC waarvan je de hardware in de toekomst kunt uitbreiden.
maw een kast die open kan,een Dell of HP is nieuw zolang het duurt.
Wat je nu koopt is pakweg over een half jaar alweer gedateerd,en over een jaar veroudert.
Mijn PC is 7 jaar oud,maar ik vervang elk jaar wel bepaalde Hardware
Moederbord,extra geheugen,geluids/videokaart etc.
 
Koop een PC waarvan je de hardware in de toekomst kunt uitbreiden.
maw een kast die open kan,een Dell of HP is nieuw zolang het duurt.
Wat je nu koopt is pakweg over een half jaar alweer gedateerd,en over een jaar veroudert.
Mijn PC is 7 jaar oud,maar ik vervang elk jaar wel bepaalde Hardware
Moederbord,extra geheugen,geluids/videokaart etc.

Thanks allemaal voor de reacties.

@ Sculpture: In principe doe ik echt lang met een computer. Ik heb deze verlepte top dus al een jaar of 7. Dell met Intel Celeron, 30Gb harde schijf, 256Mb RAM...je kent het wel. :D
Ik ben niet iemand die elke keer weer de nieuwste hardware moet hebben. Ik vind nieuwe gadgets supervet, behalve als het gaat om computers...die hebben bij mij een lange levensverwachting.

Ik zou ook liever een Quad processor hebben, maar die komen toch een paar honderd $$$ hoger uit. Plus, dat er dan vaak geen monitor bij zit die ik los moet kopen.

Ik denk dat ik voor deze aanbieding ga...
 
wil niet moeilijk doen fzow... maar als je een PC koopt met 4GB RAM geheugen moet je echt wel een 64-bit besturingssysteem erbij kopen anders kan je 'maar' 3GB gebruiken en kan je naar je dual channel memory fluiten... die 1GB word dan meestal overgeplaatst naar extra videogeheugen maar dit is eigelijk vrij nutteloos aangezien jij het enkel voor basic stuff gaat gebruiken.
veel plezier nog met je nieuwe PC!
greetz g3rr3
 
wil niet moeilijk doen fzow... maar als je een PC koopt met 4GB RAM geheugen moet je echt wel een 64-bit besturingssysteem erbij kopen anders kan je 'maar' 3GB gebruiken en kan je naar je dual channel memory fluiten... die 1GB word dan meestal overgeplaatst naar extra videogeheugen maar dit is eigelijk vrij nutteloos aangezien jij het enkel voor basic stuff gaat gebruiken.
veel plezier nog met je nieuwe PC!
greetz g3rr3

???

Deze PC heeft toch een 64 bit OS of ben ik nou gek?
 
???

Deze PC heeft toch een 64 bit OS of ben ik nou gek?

nee hoor, je bent niet gek............
;)

Intel Pentium Dual Core E2200 Processor, 4096MB Memory, 500GB Hard Drive, 16x SuperMulti DVD Burner, Windows Vista Home Premium 64-bit OS, and an Acer X1923Wb 19" Widescreen LCD Monitor

    • Processor Series: Pentium Dual-Core
    • Operating System: Windows Vista Home Premium 64-bit
    • Installed Memory: 4096 MB
    • Hard Drive Size: 500 GB
    • Processor Brand: INTEL
    • Screen Size: 19" Widescreen

:cool:


alleen sommige mensen houden niet van lezen.........
:o:D
 
srry had erover gekeken :D
mijn excuses :D
 
lol grapjas :D:D
 
Back
Naar boven