MuscleMeat

Nieuwe dienst: vrijen met een Facebookfriend (voor facebook gebruikers)

Bezoekers in dit topic

houston

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2005
Berichten
3.657
Waardering
23
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
http://www.bangwithfriends.com/

http://www.rtl.nl/components/actuee..._plaatsen_voor_vrijpartij_met_een_bekende.xml

Een nieuwe Facebook-applicatie laat zien wie van je vrienden zin heeft in een vrijpartij met jou en vice versa.

De naam van de service laat weinig aan de verbeelding over: 'Bang with friends' heet de applicatie en dat is precies waar het om gaat.

Bij de dienst geef je anoniem op met wie van je Facebook-vrienden je wil rotzooien. Als blijkt dat die persoon via de zelfde service heeft opgegeven dat hij of zij een vrijpartij met jou ook wel ziet zitten, dan is het dus 'bang'. In de mail krijg je de mededeling dat je een 'match' hebt en met wie. De rest van het ritueel laat de dienst over aan de direct betrokkenen.

De dienst is nu nog exclusief gericht op heterocoïtusuelen, maar een homovariant is volgens de initiatiefnemers in de maak. Ook overwegen ze een mobiele dienst te maken die 'Bang on the go' moet gaan heten.



Geen moeilijke verhalen meer, maar gewoon die knop indrukken op je computer.:)
 
Kan je ook je familie selecteren?
 
ja.
 
Nooit het nut gezien van Facebook...

until now.
 
Hoe selecteer je iedereen in één keer?
 
Haha dat zou lache zijn. Werkt dit al?:)
 
Ik kreeg vanochtend al een 'invite'


Hij mag 'm tussen de deuren van de V&D rammen.

Screenshot 2013-02-02 at 12.29.40.jpg
 
Kunnen ze Facebook dan niet veranderen in Facialbook ?
 
Intressant, eerst cutten dan n pic dumpen op facebook en let the games begin :):)
 
Ik post dit gewoon op mijn Facebook ''wall'', ik ben nu toch wel benieuwd wie wilt kiss kiss bang bang.
 
intredasting

iemand al bezig?
 
Laatst bewerkt:
Gepost op mn wall, geniaal dit :roflol:
 
ik ga hem ook op m'n profiel gooien:) ripped genoeg.:)

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 16:48 ----------

Trouwens, vergeet niet je resultaten te plaatsen in dit topic!:)
 
werkt niet
 
Back
Naar boven