XXL Nutrition

nieuwe drugs door 3d printer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nosje

Huge Freak
Lid geworden
26 okt 2012
Berichten
8.088
Waardering
1.220
Door nieuwe technologieën als de 3D-printer en nanotechnologie zal de komst van nieuwe drugs explosief toenemen. Er komen nu al steeds meer nieuwe drugs, waarbij nanotechnologie een rol speelt. In de toekomst zal dat nog verder toenemen, denken experts. Dat bleek uit een Europees congres van verslavingsexperts in Breda, dat vrijdag werd gehouden. Tussen 2005 en 2013 zijn ruim 300 nieuwe drugs op de markt gekomen. In 2012 werden 73 nieuwe soorten drugs ontdekt, in 2013 waren dat er 81. Volgens de experts wordt het op korte termijn voor dealers mogelijk om hun eigen drugs te ontwerpen, door de komst van 3D-printers. Wetenschappers hebben de laatste jaren gewerkt aan een 3D-printer die medicijnen kan ontwerpen. De ‘chemputer’ is natuurlijk bedoeld om ingezet te worden in de gezondheidsindustrie, maar kan ook gebruikt worden om drugspillen te maken. Lokale overheden, justitie en de zorg rond verslaafden zijn daar niet op voorbereid. Voornamelijk buiten de grote steden kunnen grote problemen ontstaan, waarschuwen de experts.
 
Woehoee,++ voor de technologie
 
3D drugs awesome, moet je daarvoor ook een 3D bril dragen?
 
Ik heb een 3d printer.
smug.png











Teteteteeeetedadeeee









The_Ray_Team_logo.jpg
 
Ik heb een 3d printer.
smug.png
Teteteteeeetedadeeee
The_Ray_Team_logo.jpg
Ik heb dus serieus drie keer de tune in mn hoofd gezongen en vergeleken met jouw letters....ze kloppen.....en ik heb echt tijd te veel....
 
Werkzaam spul printen?!?
Nog even en ik print een dubbelganger uit... Kan hij gaan werken :-D
 
Werkzaam spul printen?!? Nog even en ik print een dubbelganger uit... Kan hij gaan werken :-D

dat zou verschrikkelijk zijn 2 lelijke draken in plaats van een.
 
Hartinfarct en psychoses coming in.
 
Uiteindelijk hoef je alleen nog maar je eigen uitwerpselen in de printer te gooien en hij print er een 3-sterrenmaaltijd van inclusief de beste wijnen en indien gewenst een lijntje coke toe.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven