MuscleMeat

nieuwe elementen?

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
zie volgens mij allemaal nieuwe dingen op t forum, amndere knoppen met allemaal "enge":) namen.

zo zie ik o.a." Linear Hybrid Threaded" bovenin een topic stan wat mij nog niet eerder was opgevallen, misschien omdat de beeldgroote nu groter is dat me dit opvalt, maar hoe dan ook. waar staat dat voor.

tevens krijg ik nu als ik een pm stuur de volgende melding: Requist a read recept for this message?

geen idee wat dat inhoudt.

en wo ist die karmaknop gebleven?:dunno:

ah heb m al gevonden:Dreputation..geweldig
 
Laatst bewerkt:
dandyman zei:
zie volgens mij allemaal nieuwe dingen op t forum, amndere knoppen met allemaal "enge":) namen.

1. zo zie ik o.a." Linear Hybrid Threaded" bovenin een topic stan wat mij nog niet eerder was opgevallen, misschien omdat de beeldgroote nu groter is dat me dit opvalt, maar hoe dan ook. waar staat dat voor.

2. tevens krijg ik nu als ik een pm stuur de volgende melding: Requist a read recept for this message?

geen idee wat dat inhoudt.

en wo ist die karmaknop gebleven?:dunno:

ah heb m al gevonden:Dreputation..geweldig
1. Dat zijn 3 knoppen om de weergave van een thread aan te passen.

Zo kan je kiezen bijvoorbeeld om ipv de apparte posts onder elkaar, een rijtje met links te zien zodat het geheel overzichtelijker wordt.

2. Zelfde als bij Outlook. Zodat je zeker bent dat iemand je bericht heeft gelezen, ook al antwoord hij/zij niet.

:)
 
Back
Naar boven