AndroidHealthClinic

Nieuwe ervaring rijker... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Metal_Wolf zei:
Wat had jij verwacht? Zo'n donkere kelder waar geen daglicht komt ergens aan de westcoast met gangstah muziek en alleen Barbells en Dumbbells?


daar train ik dus voor mij een hardcore gym , voor de gemiddelde bb een spuithok genoemd
 
jojo_708 zei:
Ja is waar iedereen denkt dat een hardcore gym een zaal is met hopen stof en helemaal geen aparaten en waar de dumbbells zo goed als uit elkaar vallen, dan is het gewoon een klote gym en helemaal geen hardcore gym

Juist. Anders zouden alle Gold's vestigingen ook niet hardcore zijn. Beetje flauw voor de talloze profs. :)
 
koetje zei:
daar train ik dus voor mij een hardcore gym , voor de gemiddelde bb een spuithok genoemd

Jij traint op een vieze schroothoop. :rolleyes:
 
huckfinn zei:
Losse gewichten zijn beter omdat je dan ook een shitload aan andere (stabilisatorspieren ofzo :P ) meetraint. Als je op een machine gaat raggen dan ontwikkel je buiten de hoofdspieren de kleinere bubs niet.
Hierdoor raak je sneller geblesseerd omdat er een ongelijke spierontwikkeling is en je wordt enkel goed en sterk in het uitvoeren van de beweging van het apparaat.

Helemaal mee eens, maar je zou die machines wel kunnen gebruiken om eens een spier te isoleren, misschien dat je dan wat zwaarder kunt gaan en de spier een nieuwe impuls kunt geven.
 
Metal_Wolf zei:
Wat had jij verwacht? Zo'n donkere kelder waar geen daglicht komt ergens aan de westcoast met gangstah muziek en alleen Barbells en Dumbbells?


haha bij ons is dat wel het geval
alleen dat stukje van west coast klopt niet :cool:
 
Als ik lees hoe jij traint hoor je ook niet thuis in een hardcore gym, dus lekker terug tussen de oma's jij!
 
Test_Addicted zei:
Vandaag voor 't eerst in 'n echte hardcore gym getraind...

Het eerste wat me opviel...de hoeveelheid jonge ecto's die maar wat zaten te kloten... Niet minder dan bij me huidige sportschool iig... Ik dacht: alleen maar grote stoere kerels waar ik veel van kan leren... Beetje tegenvaller...

Wat me verder opviel is dat het nog best primitief is allemaal... Niet eens een shoulderpress apparaat :eek: Dat is wel erg primitief... Niet dat met dumbbells klote is, maar je vergroot de kans met dumbbells op blessures... En met een shoulderpress kan ik veel zwaarder gaan...
Verder ben ik gewend met een vaste stang te squatten... Daar hebben ze alleen losse stangen wat ik klote vindt...

Verder hebben we bij mn huidige sportschool 'n flyes machine war je dus zowel de borst als rug kan doen... Voor de borst doe 'k 'm met dumbbells, maar voor de rug en achterkant schouder is ie héééérlijk.... Die wil k gewoon niet missen...

Al met al... Viel 't me 100% tegen... Ik heb 36 euro betaald voor 'n maand waarvan ik 1 keer rug/buik heb getraind :rolleyes:

Ik snap alleen niet dat je gelijk voor een maand betaal je kan toch eerst ff een keer trainen. Er zijn vast nog meer gyms in rotterdam en anders maar wachten tot je vervoer heb en dan naar body-improvement is zeker hardcore maar weet niet of je dat daar wel wat vind.(je kan eens gaan kijken komen ook bussen in de buurt)

Groeten bigboy25.
 
[Link niet meer beschikbaar] ben ook een ervaring rijker hehehehe
 
Metal_Wolf zei:
Wat had jij verwacht? Zo'n donkere kelder waar geen daglicht komt ergens aan de westcoast met gangstah muziek en alleen Barbells en Dumbbells?

hahaha te grappig :P je vergeet de UBERbrede negers :D
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik alleen voor rug machines!
 
**** machines !
De natuurlijkste baan maak je met losse gewichten.
Al moet ik zeggen dat een leg cur en leg extension voor mij onmisbaar zijn en cable machines ook wel makkelijk zijn, verder staan die stukken metaal mij daar best.
Barbells en dumbbells zijn mijn lievelingetjes :)
 
Test_Addicted zei:
Wat me verder opviel is dat het nog best primitief is allemaal... Niet eens een shoulderpress apparaat :eek: Dat is wel erg primitief... Niet dat met dumbbells klote is, maar je vergroot de kans met dumbbells op blessures


MACHINES.................

wat zoek jij in een hardcore gym ???
 
Ik gebruik zowel losse gewichten als machines. Met name als je blessures hebt kunnen machines erg fijn zijn.
Er bestaat ook niet zoiets als dat is perfect en dat is waardeloos.
Hardcore is in zijn ogen misschien wel een hele grote sportschool???
 
Back
Naar boven