Fitness Seller

Sticky Nieuwe Forum opties

Bezoekers in dit topic

Leden die graag notificaties van het forum op hun google chrome browser ontvangen kunnen dit via onderstaande extensie.

Forum Alerts
 
Sanca Saxon

Ik wil graag en elite account is het ook mogelijk om met iDeal te betalen?
 
Sanca Saxon

Ik wil graag en elite account is het ook mogelijk om met iDeal te betalen?

Helaas is dit momenteel niet mogelijk. Een paypal account aanmaken is trouwens simpel en veiliger dan iDeal zelfs... gewoon gegevens invoeren, bankkaart koppelen en klaar ;)
 
Helaas is dit momenteel niet mogelijk. Een paypal account aanmaken is trouwens simpel en veiliger dan iDeal zelfs... gewoon gegevens invoeren, bankkaart koppelen en klaar ;)

Bedankt. Ga ik dat doen doen! :)
 
Layout van alle posts is er niet op vooruit gegaan vandaag.
 
Layout van alle posts is er niet op vooruit gegaan vandaag.

Er is vandaag een forum update geweest daarmee..

Wacht maar tot de volgende versie er is :P Maar dat kunnen we uitstellen tot updates voor deze versie stoppen (1-2 jaar).

Er is een demo van (nog in ontwikkeling, maar layout vrijwel klaar).
XenForo 2 Demo
 
Ok dit is dan even zoals het is begrijp ik?
 
Ok dit is dan even zoals het is begrijp ik?

Ja, zoals het nu is blijft even. Maar er zijn 4 stijlen waaruit je kan kiezen en we staan altijd open voor tips. Misschien dat er bepaalde aanpassingen wel mogelijk zijn. De 'Donkere Stijl' bv. is volledig aangepast op vraag van een lid. De 'Klassieke Stijl' blijft hetzelfde en 'licht donkere stijl' kan nog aangepast worden.

Eenmaal een upgrade nodig is naar forum 2.0 moeten we nog kijken hoe we het aanpassen.
 
Ik denk dat het niet duidelijk is wat ik bedoel. Teksten van alle posts lopen door de zijbalk heen waarin je avatar is geplaatst. Het bovenste deel van alle posts bevat geen enkele tekst waardoor pagina's veel langer zijn geworden. Ik scroll me een breuk momenteel.
 
Laatst bewerkt:
Dat hoort niet :p Ik laat het meteen nakijken
 
Net test gedaan met firefox heb ik dit niet alleen met safari. Heb een mac.
 
Ik denk dat het niet duidelijk is wat ik bedoel. Teksten van alle posts lopen door de zijbalk heen waarin je avatar is geplaatst. Het bovenste deel van alle posts bevat geen enkele tekst waardoor pagina's veel langer zijn geworden. Ik scroll me een breuk momenteel.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vreemd, nagekeken en het probleem valt niet voor met jouw account via laptop.

Welke browser gebruik je en via pc, laptop of smartphone?
 
Net test gedaan met firefox heb ik dit niet alleen met safari. Heb een mac.

Ligt bij Safari dan, bij chrome werkt het ook. Ik geef het door aan de ontwikkelaars, welke versie van Safari heb je?
 
Ik heb geen update van safari gehad al weken/maanden niet. Zal dus toch aan de update hier liggen. Is op al mijn macs. Zal zo naar de versie kijken.
Safari 9.1.3
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sinds een paar dagen dat alle tekst naar links opgeschoven is (safari 10.0.2 browser). Alleen bij dit forum, heb al van alles gewist maar het blijft hetzelfde. Chrome heeft het niet.

Voorbeeld;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Is een probleem bij safari, is in het verleden nog al eens geweest. Ik heb het doorgegeven en ze gaan er naar kijken.
 
Bij de update is de mogelijkheid toegevoegd om via HTML5 bestanden te uploaden. Voor mensen die geen flash in hun browser willen gebruiken kan het uitgeschakeld worden bij voorkeuren -> Gebruik de Flash-uploader om bijlagen te uploaden.
 
UnCompress en Derksen willen jullie eens testen of dit ook gebeurd bij de Standaard Stijl?
 
Back
Naar boven