Fitness Seller

Sticky Nieuwe Forum opties

Bezoekers in dit topic

Dan is het als vanouds, keurig binnen de regels :cool:
 
Iemand? :p (met safari) Hebben jullie trouwens beiden een Mac?
 
Forum lag er even uit. Zo te zien was de hard disk in read only modus gaan staan, er is een reboot uitgevoerd en disk check gedaan. Alles lijkt nu weer in orde.
 
Forum lag er even uit. Zo te zien was de hard disk in read only modus gaan staan, er is een reboot uitgevoerd en disk check gedaan. Alles lijkt nu weer in orde.
Top! Kan ik weer verder met mijn leven.
 
Nee helaas nog steeds fout in klassiek.

De Stijl wordt zo opnieuw geïmporteerd. Die moet je dan opnieuw kiezen en dan zou het verholpen moeten zijn.
 
Springt telkens van klassiek af. Kan er nu zelfs niet meer op
 
Gemaakt. Is gecheckt op apple laptop met safari
 
Bij mij nog niet. Zal wel een andere versie hebben. Ik stap wel van klassiek af.
 
Bij mij nog niet. Zal wel een andere versie hebben. Ik stap wel van klassiek af.

Probeer eens door cashe in browser te verwijderen. Je kan ook een andere browser gebruiken :P
 
Hee goede tip, gelukt. :D
Nee zal niet snel overstappen ik gebruik apple icloud. Al mijn apple producten delen alle bladwijzers en als ik iets aanpas dan voert deze dat door op mijn mac mini, imac, laptops, ipad en iphone. Ook pagina's die ik heb open staan op een ander apparaat kan ik op welk ander systeem direct openen. Vraag me af of dit dan ook met andere browsers zou werken.
 
Hee goede tip, gelukt. :D
Nee zal niet snel overstappen ik gebruik apple icloud. Al mijn apple producten delen alle bladwijzers en als ik iets aanpas dan voert deze dat door op mijn mac mini, imac, laptops, ipad en iphone. Ook pagina's die ik heb open staan op een ander apparaat kan ik op welk ander systeem direct openen. Vraag me af of dit dan ook met andere browsers zou werken.

Ondertussen is er nog een kleine aanpassing aan de margin gebeurd :p Dus weet niet of dat het opgelost heeft. Probleem was dat de nieuwe forum update negatieve margin in de berichten heeft toegevoegd wat in de standaard stijl geen probleem gaf. Maar Tijl heeft de klassieke stijl volledig handmatig aangepast en gaf dus wel problemen.

Google chrome heeft de optie ook om bladwijzers te delen met andere apparaten.
 
Waarschuwingspunten zijn nu zichtbaar op je profiel.
 
Geen onoverkomelijkheden maar wanneer ik een bericht schijf en post, tussentijds wijzig en opnieuw post krijg ik vrij regelmatig een bericht te zien dat ik eerder dan het geposte bericht had geschreven. Als je snel iets wilt veranderen zie je dat pas nadat je op plaats reactie hebt geklikt. Gebruik safari browser. Iets anders wat naar mijn mening iets van een onderhoudsbeurt mag krijgen is de zoekfunctie. Gebruik nu meestal google want op dit forum is voor mij de helft onvindbaar. :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven