XXL Nutrition

Sticky Nieuwe Forum opties

Bezoekers in dit topic

Niet alles sponsor reclame zouden we rechtstreeks via de server/software kunnen leveren en dit blokkeert een adblocker niet omdat het dan alleen afbeeldingen met link zijn, hihi (doen we niet, voorbeeld is banners bovenaan sponsor topics).
Ik zie helemaal geen advertenties dus die redenatie gaat niet helemaal op.
Alle reclame of andere dingen die in mijn ogen niet wenselijk zijn hoef ik eenmalig aan te klikken en ik zie ze never nooit meer terug.
 
Ik zie helemaal geen advertenties dus die redenatie gaat niet helemaal op.
Alle reclame of andere dingen die in mijn ogen niet wenselijk zijn hoef ik eenmalig aan te klikken en ik zie ze never nooit meer terug.

Bovenaan elk gesponsord topic (dit is met een neger). Of je gebruikt een adblocker waarbij specifieke elementen kunnen verwijderd worden?
Supplementenreviews
 
Er is iets in het CSS van de classic style mis sinds vanmorgen. De balken 'Topic starter' en anderen zoals "super mod' zijn nu zo breed als de hele pagina waardoor er dingen opschuiven en grote delen wit en ongebruikt blijven.
En dingen als Lid geworden staan uiterst links, en de bijbehorende waarde staat helemaal rechts op de pagina.
 
Heb dit blijkbaar in de verkeerde groep gepost. Maar probleem was al snel gefixed.....
 
Is er nog een mogelijkheid om van nickname te veranderen? Ik dacht ooit gelezen te hebben dat dit kon tegen betaling?

Of is er toevallig binnenkort nog een eindejaarskortingsactie voorzien op het elite membership?
 
Laatst bewerkt:
Is er nog een mogelijkheid om van nickname te veranderen? Ik dacht ooit gelezen te hebben dat dit kon tegen betaling?

Of is er toevallig binnenkort nog een eindejaarskortingsactie voorzien op het elite membership?

Via account upgrade kan je alleen naamsverandering selecteren (€10) https://forum.bodybuilding.nl/account/upgrades

Prijs van Elite account hebben we permanent verlaagt, maar een eindejaarskortingactie komt er ook.
 
Is de karma klassering verdwenen?
 
Wie zit nou achter dit account?

Niemand interessant, ik doe vooral het beheer van de server en hou de forumsoftware up to date. Heb ook ervaring met forumbeheer (vBulletin vooral, oude forumssoftware) en zorg ervoor dat alle nodige functies geïnstalleerd zijn alsook seo optimalisatie (minder leuk).
 
Niemand interessant, ik doe vooral het beheer van de server en hou de forumsoftware up to date. Heb ook ervaring met forumbeheer (vBulletin vooral, oude forumssoftware) en zorg ervoor dat alle nodige functies geïnstalleerd zijn alsook seo optimalisatie (minder leuk).
Nou nou, je hoeft zo hard niet te zijn voor jezelf
 
Niemand interessant, ik doe vooral het beheer van de server en hou de forumsoftware up to date. Heb ook ervaring met forumbeheer (vBulletin vooral, oude forumssoftware) en zorg ervoor dat alle nodige functies geïnstalleerd zijn alsook seo optimalisatie (minder leuk).
Juist wel interessant om te weten wie hierachter schuilgaat. :)
Misschien ook in het AMA topic een draadje starten?
 
Niemand interessant, ik doe vooral het beheer van de server en hou de forumsoftware up to date. Heb ook ervaring met forumbeheer (vBulletin vooral, oude forumssoftware) en zorg ervoor dat alle nodige functies geïnstalleerd zijn alsook seo optimalisatie (minder leuk).
Heb je ook ergens een licentiaat in?
 
Back
Naar boven