XXL Nutrition

Sticky Nieuwe Forum opties

Bezoekers in dit topic

upload_2018-11-4_19-7-28.png

:eyebrow:


Ik heb trouwens ook trofeeën voor 2000 en 5000 likes ontvangen.
 
:treuren:ik ga het 1 keer opnieuw doen met de nieuwe instellingen. Niet kwaad worden ajb!
 
500
Toegekend: 17 minuten geleden
50,000 messages: shouldn't you spend time with your family?
Serieus, je spendeert teveel van je tijd hier. Niet dat we klagen, we vermelden het maar even.

Verdomme :roflol:
 
Ik waardeer de goede bedoelingen maar het begint wel een kermis te worden. Weg ermee als je het mij vraagt en indien mogelijk gelijk de karma meenemen, zou toch maar tijdelijk zijn. :)
 
Belofte maakt schuld Piratos, anders de baard eraf.
 
Ik waardeer de goede bedoelingen maar het begint wel een kermis te worden. Weg ermee als je het mij vraagt en indien mogelijk gelijk de karma meenemen, zou toch maar tijdelijk zijn. :)

Als ik een peiling zou plaatsen gaat merendeel de karma willen houden zoals het is. Dit was idd tijdelijk tot er een integratie van korte berichtjes met de likes mogelijk was, maar dat is nog niet mogelijk. Je hoeft het ook niet te gebruiken (meldingen karma kan je uitschakelen).

Trofeeën zat al in de software, dus geen probleem om het even te testen. Voor de rest is er momenteel geen enkele overbodige functie op het forum. Ik peil dit regelmatig en check of het voldoende wordt gebruikt.

Maar ben het akkoord met zo eenvoudig mogelijk houden en voor pc/mobiel heb ik hier en daar al wat aanpassingen gedaan.
 
Back
Naar boven