XXL Nutrition

*!*!*!* Nieuwe Foto Galerij & DBB Contest 2004 *!*!*!* (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Ik ben bijna klaar met de nieuwe foto gallerij voor elite members en de contest die daar zal doorgaan. Even wat uitleg:

Voor elite members

Jullie krijgen allemaal en eigen foto gallerij waar je 15 MB aan foto's naar kan uploaden.
In elke post heeft elke member nu een [Abeelding niet meer beschikbaar] icoontje. Als je hier op klikt kom je in die member zijn/haar gallery. Alleen elite members kunnen uploaden naar hun eigen gallery, maar andere leden kunnen deze foto's wel gaan bekijken en beoordelen (posts/waarderingen).

Om een foto up te loaden ga je simpelweg naar de [Link niet meer beschikbaar] en klik je bovenaan in de navigatiebalk op [Link niet meer beschikbaar]. De rest wijst zichzelf uit :)

Nog vragen? Stel ze gerust in deze thread.

Wat de contest aangaat

ALLE leden (behalve gebande) mogen meedoen aan deze contest. Dit jaar begint die op 1 Augustus. Het zal ook anders verlopen dan vorig jaar. We werken dus niet meer met een poll, maar met een gallery die voor iedereen open zal zijn om in te kijken/te posten/te waarderen.

Hoe deelnemen?

Je stuurt gewoon 1 of meer foto's naar het nieuwe e-mail adres: contest@dutchbodybuilding.com. Er zal maar 1 foto gebruikt worden, dus zorg dat er tenminste 1 goede, duidelijke bijzit!
Deze moet minimum 450 bij 330 pixels groot zijn. Groter mag ook, dan verklein ik het wel. Dit kan ten laatste tot en met 28 Juli.

Hoe op iemand stemmen?

Later meer hierover.

Prijzen?

Prijzen zijn er voor de eerste 3 deelnemers. Later meer hierover.


ALVAST SUCCES!!
 
relaxed, ben benieuwd naar de fotos :)
 
idd doe je zelf ook mee T?
 
Nee, jury he ;)
 
flex, count me in :D
 
Hmmz, 1 foto is wel wat weinig om iemands fysiek een beetje fatsoenlijk te beoordelen? Zal het inet makkelijker zijn een aantal verplichte poses te gebruiken of zo?
 
Rob G zei:
Hmmz, 1 foto is wel wat weinig om iemands fysiek een beetje fatsoenlijk te beoordelen? Zal het inet makkelijker zijn een aantal verplichte poses te gebruiken of zo?


denk dat je de contest pic juist apart moet zien van iemands pics in de sectie 'post je pics', daar kun je er dan meer posten en zo ziet men toch meer poses van je, zal dus niet blijven bij die ene pic als je dat dan ook niet wilt
 
Als je je foto's wilt insturen gewoon zorgen dat je een aantal goede foto's heb en ze allemaal in 1 foto verwerkt, met fotoshop of paint oid.
Zo kun je zowieso wel 4 foto's van redelijke grote laten zien (in 1 foto)



Rob G zei:
Hmmz, 1 foto is wel wat weinig om iemands fysiek een beetje fatsoenlijk te beoordelen? Zal het inet makkelijker zijn een aantal verplichte poses te gebruiken of zo?
 
he leuk id id doe denk ik ook maar mee stel niet zoveel voor maarja gaat om het id

welke datum moeten de foto's zobizo zijn ingeleverd?
 
Ff men fotosoep kunsten weer naar boven halen ;)
 
ben benieuwd. weet alleen nog niet of ik zelf mee ga doen.
 
dus geen nominaties nodig dit jaar T?
 
Nope, gewoon opsturen die foto's! :)
 
niet dat ik ga meedoen hoor, maar wat valt er te verwachten van de prijzen? supplementen, gratis elite lidmaatschap, .... ?

mss leuk om te weten :who:
 
Ik heb m'n foto's al gestuurd
 
TylW zei:

Nou, als ik zo kijk naar de foto's in jouw hoekje van de photo gallery... mijn stem heb je hoor :D (mooie borstpartij, wel een beetje gyno)
 
lol ja ik weet het :D
 
zo heb ze toch maar ff opgestuurd :cool:
 
Back
Naar boven