MuscleMeat

Nieuwe foto Rob12345 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by rob12345
Ik weet het niet hoor
Ik ken zat mensen die net kunnen rond komen van hun magere loontje en als je die milionairs eens in hun schoenen zou zetten dan zouden ze liever dood gaan dan op hun manier leven, want een rijk iemand weet niet wat het is om in angst te leven voor de volgende nota en hoeft niet bang te wezen dat zijn kinderen te slecht eten krijgen omdat er simpel weg niet genoeg geld is...............think about that


gr rob


Nee de angst om vermoord of overvallen te worden. Roofovervallen, kidnapping, enz. over angst gesproken. Geloof me bro, geld is enkel een middel om te leven en je bb eten en supps te kopen, het kan je leven vergemakkelijken en wat druk en stress wegnemen, maar het maakt niet gelukkig, geluk maak je zelf! Als je wat meer levenservaring en flink wat ellende meegemaakt hebt, waarvan ik overigens hoop dat je niet mee hoeft te maken wat ik meegemaakt heb, dan zal je je mening bijstellen.
 
ziet er goooooeddddddd uit !!!!
 
Hoe is het nou eigenlijk met die plant groei afgelopen? :P
 
hehehe, ben er wreed van gegroeid :D


Back 2 the point:

Heb mn dieet aangepast en zit nu lager in mn vet, foto is 2 dagen geleden genomen.

http://www.geocities.com/rob0112/front777.jpg

Ik zit nu op 84/85 kg,
vet % schat ik op 12 %, wat denken jullie ?

gr rob



Vinny zei:
Hoe is het nou eigenlijk met die plant groei afgelopen? :P
 
zeker netjes, idd rond de 12 denk ik, denk zelfs nog wel lager
 
soulreaver zei:
Nee de angst om vermoord of overvallen te worden. Roofovervallen, kidnapping, enz. over angst gesproken. Geloof me bro, geld is enkel een middel om te leven en je bb eten en supps te kopen, het kan je leven vergemakkelijken en wat druk en stress wegnemen, maar het maakt niet gelukkig, geluk maak je zelf! Als je wat meer levenservaring en flink wat ellende meegemaakt hebt, waarvan ik overigens hoop dat je niet mee hoeft te maken wat ik meegemaakt heb, dan zal je je mening bijstellen.
rijk zijn maakt niet per se gelukkig, maar arm zijn maakt wel bijna altijd ongelukkig(behalve als jij toevallig in de cliche familie woont van het cliche beeld dat de familie elkaar tenminste nog heeft)
 
site werkt niet, maar is dat dezelfde foto als in je avatar? kan je ff die foto ergens anders uppen?
 
Jah, is zefde pic. als op mn avatar
Load hem ergens anders wel een x up, heb nu aleen nog maar ''n geocities account

gr rob

Frenkpie zei:
site werkt niet, maar is dat dezelfde foto als in je avatar? kan je ff die foto ergens anders uppen?
 
CQ_Demolisher zei:
rijk zijn maakt niet per se gelukkig, maar arm zijn maakt wel bijna altijd ongelukkig(behalve als jij toevallig in de cliche familie woont van het cliche beeld dat de familie elkaar tenminste nog heeft)


Ben ik het mee eens. Alleen het verschil tussen arm en rijk is ook erg groot. Snap je wat ik bedoel. Voldoende geld zal zeer zeker bijdragen aan je geluk, veel te veel geld maakt de mensen eerder ongelukkig, daar ben ik van overtuigd.
 
ziet er heel goed uit.
 
Back
Naar boven