Fitness Seller

Nieuwe foto van mij

Bezoekers in dit topic

Rob

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2003
Berichten
2.285
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Hier is een foto van mij, 1 mnd geleden gemaakt.
Op het moment ben k nog bezig met mn schouders die nog wel wat extra"s kunnen gebruiken.
Fotos van side chest, benen e.d. volgen !
Laat me weten wat jullie er van vinden, ieder commentaar is welkom

PS, stats zijn nog hetzelfde (zie hieronder) en ik train nu totaal 3 jaar waarvan 1.5 jaar serieus.

Mvg rob.
 
holy shit, nog ongv 5 kg meer en jij hebt bereikt wat ik ook wil bereiken! goede armen btw!!
 
Ziet er zeer goed uit.. grote biceps ook! Groeten
 
en droog man!!..

je rechter bicep lijkt langer door te lopen tov je linker. klopt dat?
 
Als je er op 17jarige leeftijd zo al uit ziet,... dan heb je een mooie toekomst in bb denk ik. IMO
 
Originally posted by Geoffke
Als je er op 17jarige leeftijd zo al uit ziet,... dan heb je een mooie toekomst in bb denk ik. IMO


Thnx man, ik hoop ook dat ik een mooie toekomst in bb krijg, het ligt er maar net aan of ik over een paar jaar met mn toekomstige baan nog voldoende tijd heb om te trainen en om op mn voeding te letten, maar zoals ik er nu over denk gaat me dat wel lukken.

Mvg rob.
 
Ziet er zeker goed uit voor 17 jaar !!!

Ben benieuwd naar de rest van de foto's.

Keep up the good work.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by ErEf
en droog man!!..

je rechter bicep lijkt langer door te lopen tov je linker. klopt dat?



Ja, ik weet wat je bedoelt, het het trouwens nog niet gezien
Maar het lijkt zo omdat ik mn rechter bicep net iets harder aanspan als de linker, want mn biceps zijn zowel links als rechts even groot.


Gr rob
 
heel goed man!!! megaveel potentieel!! goed blijven trainen en clean blijven eten, dan kom je er wel!!!

Greetz, Luca
 
heel netjes idd,
je bent ook nog jong, dus kan nog veel groeien!
grtz
 
Ziet er goed uit.
 
is dat naturel???????? ik denk zelf van niet zeker niet op 17 jarige leeftijd. Zo niet wat heb je gebruikt en hoeveel? Verder ziet er zeeeer goed uit ook als je gebruikt hebt dus wat dat betreft SUPER!
groeten C@rp
 
Originally posted by karperblues
is dat naturel???????? ik denk zelf van niet zeker niet op 17 jarige leeftijd. Zo niet wat heb je gebruikt en hoeveel? Verder ziet er zeeeer goed uit ook als je gebruikt hebt dus wat dat betreft SUPER!
groeten C@rp



Ben naturel, heb op creatine en proteine na niks gebruikt.
Je kan beter vragen wat ik niet gebruikt heb: geen bier, geen junkfood, niet roken, geen joints, alleen schone voeding veel water, goede training, en vooraL ook goede begeleiding.

Mvg rob
 
Dit is het resultaat van een optimale verhouding voeding/training/rust mensen een goed voorbeeld dat je ook heel wat kan bereiken zonder het eerste jaar naar de roids te grijpen.

Ziet er goed uit bro , goede aanleg en potentie, heb je ook (recente) fotos van vóór je met bb begon?
 
ziet er inderdaad goed uit man vooral op die leeftijd hehe
zit nog wel een mooie toekomts voor je in zo menig zal nu al zeer jaloers zijn


ga zo door
 
Ongelooflijk resultaat voor 17 jaar. Doe zo verder
 
Originally posted by admin
Dit is het resultaat van een optimale verhouding voeding/training/rust mensen een goed voorbeeld dat je ook heel wat kan bereiken zonder het eerste jaar naar de roids te grijpen.

Ziet er goed uit bro , goede aanleg en potentie, heb je ook (recente) fotos van vóór je met bb begon?


Thnx voor de comlimenten mensen,
Heb hier een foto van het begin, toen deze foto was genomen had ik 1 jaartje aan fitness gedaan, en ik was toen ongeveer 15. jaar oud, ben nu net 17 jaar geworden dus als je de twee foto"s vergelijkt zie je wat ik in 2 jaar bereikt heb.
Ik was toen iets rond de 70 kg, vetpercentage c.a. 10%
Nu: 85 kg lichaamsgewicht bij een vetpercentage 12/13 %

Gr rob.
 
holy shit!! toevallig, mag ik die foto ff bewaren?? want mijn lichaam ziet er bijna precies zo uit! traps, armen,buik bijna precies hetzelfde! ik weeg rond de 73 kilo, pas 6 maanden aan fitness waarvan 2 goed, eerste 4 maanden was gewoon eerst 12 reps daarna gewend worden aan piramide sets, daarna voeding veranderen....Wat voor voedings schema heb je eigenlijk?
 
Originally posted by Vinny
holy shit!! toevallig, mag ik die foto ff bewaren?? want mijn lichaam ziet er bijna precies zo uit! traps, armen,buik bijna precies hetzelfde! ik weeg rond de 73 kilo, pas 6 maanden aan fitness waarvan 2 goed, eerste 4 maanden was gewoon eerst 12 reps daarna gewend worden aan piramide sets, daarna voeding veranderen....Wat voor voedings schema heb je eigenlijk?



Tuurlijk, van mij mag je die foto bewaren mn gezicht is immers toch niet te zien,
Je ziet er nu hetzelfde uit als mij op de foto die ik het laatst gepost heb bedoel je ?
Mijn voedingsschema is op dit moment niet super goed, ik heb een schema van plus minus 3500 calorien 200 gram eiwit en ik meende iets van 4 gram koolhydraten per kilogewicht, vetten weet ik zo niet, wel redelijk hoog in ieder geval want ik woon nog thuis en dan is het niet altyd even makkelijk met het eten enzo (de meeste mensen begrijpen me vast wel)
In het weekend let ik vaak niet zo op mijn eten, ik zorg dan dat ik mijn eiwitten binnen krijg, en als ik uit ga drink ik geen of zeer weinig alchol.
Voor de rest probeer ik goed naar mijn lichaam te luisteren en als ik een keer die 5e maaltyd niet naar binnen krijg laat ik die gerust staan.
Ik eet niet met bulk en cut fases want die manier van eten vindt ik niet fijn, ik eet dus het hele jaar door in (in grote lijnen) hetzelfde.

Als je wilt kan ik je mijn vorige voedingsschema wel emailen, met dat schema ben ik redelijk goed op gang gekomen,


Gr rob
 
Back
Naar boven