XXL Nutrition

Nieuwe fotootjes DavyO (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

DavyO

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2005
Berichten
4.627
Waardering
19
Beste dbb-ers :D,

Ik heb vandaag weer nieuwe fotootjes gemaakt, deze keer zijn me benen ook goed zichtbaar :D

Voor stats zie mijn sig :cool: Hier komen de foto`s :


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben benieuwd naar julie reacties :D

Groetjes,

Davy :D

:wave:
 
Gaat echt de goede kant op bro. :D Nu je bij Kneet's traint zie je al een hele verbetering. :P Nu flink blijven door knallen.
 
ziet er weer bruut uit bro :D ga zo door! :D
 
big wheels! (da wil ik ook!)
poseren beetje matigjes...
 
Dikke benen bro.
 
heel netjes maat
nog wat massa erbij
en dan cutten
you go girl:p
 
Goeie massa.
Je biceps en hamstrings zijn je sterkste punten zo te zien.
 
Dank julie wel allemaal :D:D

builderB zei:
big wheels! (da wil ik ook!)
poseren beetje matigjes...

Dat klopt bro, ik moet nog aan dat poseren werken.

spiertje16 zei:
heel netjes maat
nog wat massa erbij
en dan cutten
you go girl:p

De aankomende winter nog wat massa erbij pakken en dan voor de volgende zomer idd cutten :D

teddybeerke zei:
Goeie massa.
Je biceps en hamstrings zijn je sterkste punten zo te zien.

Dankje :D, Benen en armen zijn idd mijn sterkste punten. Mijn slechtste punten zijn igg rug en buik, maar daar wordt hard aan gewerkt.
 
dat is aardig wat massa wat je daar laat zien, dikke hamstrings
 
Ziet er allemaal stevig uit :) lekkere massa. De echte spieren komen nog niet te voorschijn maar als je idd lekker doorknalt gaat dat helemaal goedkomen! Goede benen ook :thumb:
 
Je ziet er al goed vol uit dude, gaat helemaal goe! Flinke poten ook, man. Werk wel aanje poseren, dit oogt nog wat ongelukkig.
 
Is dat striae op je linker bicep???

Ik heb namelijk op precies dezelfde plek striae en ik baal er flink van want zo groot zijn mijn armen niet :D

Nice pic's trouwens je benen zijn zeker een sterk punt. Je vleugels mogen nog wat wijder. En daarna maar eens gaan cutten kijken wat er tevoorschijn komt ;)
 
Jopske zei:
Ziet er allemaal stevig uit :) lekkere massa. De echte spieren komen nog niet te voorschijn maar als je idd lekker doorknalt gaat dat helemaal goedkomen! Goede benen ook :thumb:

Thanks bro :D Lekker doorknallen doen we zeker.

lionel zei:
Je ziet er al goed vol uit dude, gaat helemaal goe! Flinke poten ook, man. Werk wel aanje poseren, dit oogt nog wat ongelukkig.

hahaha ja weet ik poseren is niet me sterkste punt, zal volgende keer beter me best doen.

b3ta zei:
Is dat striae op je linker bicep???

Ik heb namelijk op precies dezelfde plek striae en ik baal er flink van want zo groot zijn mijn armen niet :D

Nice pic's trouwens je benen zijn zeker een sterk punt. Je vleugels mogen nog wat wijder. En daarna maar eens gaan cutten kijken wat er tevoorschijn komt ;)

Yep dat is striae :(, ik vindt het raar dat ik dat alleen maar links heb. Rug is helaas me slechste punt, maar ook daar word hard aan gewerkt :D
 
Ziet er solide uit !
Ben benieuwd hoe het er na de cut uit zal zien !
 
DutchVince zei:
Ziet er solide uit !
Ben benieuwd hoe het er na de cut uit zal zien !

Thanks bro :D

Ik ben ook benieuwd, maar eerst nog even wat meer massa kweken en dan tegen volgende zomer flink cutten. Ik wil me vet percentage wel op een acceptabel niveau houden zodat ik niet super vet word en dus minder lang hoeft te cutten.
 
ziet er goed uit, toppie

ga zo door zeggen ze dan he
 
Netjes hoor ! en door blijven stampen :thumbs:
 
Back
Naar boven