AndroidHealthClinic

Nieuwe foto's AndreNL

Bezoekers in dit topic

zeer netjes, je kunt zien dat je je hebt toegespits op de dingen die je het breedst maken, shouders ..rug !! Ga zo door !

Laatst bewerkt:
:rolleyes:

zier er goed uit andre maar dat wist je al. Lekker groot geworden man!

Rob G zei:
Joh, als dit schouderbladen zijn...?

[Abeelding niet meer beschikbaar]

dan wil ik ook wel zo'n schouderbladen! :)

100% correct robbemans! :D

hij duwt z'n traps omhoog met z'n schouderbladen, ik ga niet zeggen dat ie het met opzet doet want ik heb soms zelf problemen om ze beneden te houden tijdens een bicep pose. Je kan het ook zien aan die hoekige vorm die er in zit.
Ik kan ze trouwens nog iets hoger krijgen dan hij, terwijl ik verre van zijn fysiek heb...

dus traps :no: schouderbladen :yes:

:)

En wanneer zien we jouw pose foto´s dan bartjuh ?:P

Wreed! Wat meten die armen als ik vragen mag?

Ziet er goed uit man!!!!
Aardig wat groter uit de kuur gekomen! Toppertje. :)

De enige domme vraag is de vraag die je niet stelt. Dus, komt die striae door training of door normale groei?

Naar mijn weten komt striae door het sneller groeien dan de onderhuid (bindweefsel???) aankan, en daardoor krijg je die scheuren te zien.

Trekt overigens wel grotendeels weg, maar je blijft witte littekens zien.

Erg mooi man, ga zo door!!!

En die striae heb ik ook onder mijn oksels, niet van het trainen maar naar een ranzige wip met een ex. hihi dus hoeft niet perse van trainen te komen.
Ook zie je veel mensen die vroeger een overgewicht hadden van die rooie striemen over hun buik.

Jopie

thnx bro's voor al jullie reply's me armen zijn nu 45cm koud gemeten. Dus lekker op weg naar de 50 :D

Ik had de striae al licht voordat ik begon met trainen. Maar ze zijn wel groter geworden tijdens het trainen. Me broertje heeft precies hetzelfde.

Terug
Naar boven