XXL Nutrition

Nieuwe foto's Cutler (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

het is een TIER
 
Cutler is nog nooit zo scherp geweest en hij heeft nog een aantal dagen.
Met dat laatste vocht er af is hij echt een kanshebber.
 
Hij ziet er echt heeeel goed uit. Die rug is ook monsterlijk dik zeg:eek:
En erg veel detail nu al!
 
Cutler is nog nooit zo scherp geweest en hij heeft nog een aantal dagen.
Met dat laatste vocht er af is hij echt een kanshebber

Niet zo veel smoken vriend.
 
ik weet niet hoe het kan maar ik heb Cutlers fysiek nooit mooi gevonden :S
Degelijk enzo, maar ik vind het niet die 'x-factor' hebben.
 
Ik vind hem er scherper uitzien dan ik gewend ben te zien van hem. Hij staat er naar mijn mening erg goed bij.
 
Imo blijft het een lelijke prof BB zonder goede seperatie en vasculariteit. Al blijft het wel een massamonster.
 
Imo blijft het een lelijke prof BB zonder goede seperatie en vasculariteit. Al blijft het wel een massamonster.


Wie Ronnie?? Klopt...

Ben benieuwd naar de buik van ronnie....
 
Idd ja, geen goede seperatie? heb je die quads al eens bekeken? ze'n buikspieren? ze'n triceps?

Qua aders heeft hij er idd niet zoveel als Dillet maar moet dat dan?
 
Hij ziet er slecht uit, onze Jay. Blijkbaar vraagt het nogal wat van een mens, eeuwige tweede zijn. En jongens die denken dat híj coleman verslaat? Dat kun je serieus niet menen. Ik schaar me achter yzord, cutler kan nog wel eens lager eindigen dan #2, alhoewel hij qua vocht nog flink zal transformeren komende dagen. Maar de winnaar staat echt al vast hoor, ook als het geen afgesproken spel is.
 
nog ietsjes droger.. met name, abs, arms, hams
 
Hij ziet er slecht uit, onze Jay. Blijkbaar vraagt het nogal wat van een mens, eeuwige tweede zijn. En jongens die denken dat híj coleman verslaat? Dat kun je serieus niet menen. Ik schaar me achter yzord, cutler kan nog wel eens lager eindigen dan #2, alhoewel hij qua vocht nog flink zal transformeren komende dagen. Maar de winnaar staat echt al vast hoor, ook als het geen afgesproken spel is.

Vorig jaar zat hij al heel dicht bij Ronnie. De Cutler van dit jaar is beter dan Ronnie vorig jaar was. En nu zal hij volgens jou opeens naar beneden duikelen? Hoe kan het nou, dat als je beter wordt, dat je dan opeens omlaag zou vallen. Tot nu toe heb ik geen enkele foto gezien van een Olympia deelnemer van dit jaar die er beter uitziet dan Cutler. De enige die ik kan verzinnen is Dennis James, maar die mist toch heel wat massa op z'n benen om een serieuze bedreiging te vormen. Coleman foto's zijn er alleen nog maar in volledige kleding geweest en Badell hield nog veeeelste veel vocht vast om een goed oordeel over te kunnen geven. True, Coleman zal 95% zeker weer winnen, maar om te zeggen dat Jay er slecht uitziet is complete onzin.

Iedereen heeft het hier over vocht kwijtraken. Hebben jullie de andere deelnemers wel gezien? Jay staat verrewegst het droogst van iedereen. Check die strepen op die quads. Tuurlijk moet hij nog vocht kwijtraken, maar het is helemaal niet zo dat hij nog veel meer vocht heeft dan de rest, integendeel zelfs.
 
De titel is hem vorig jaar gewoon afgenomen. Coleman is amper groter, net zo scherp en heeft totaal geen kuiten en slechte buikspieren.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Cutler moet nog veel vocht verliezen? :roflol:
 
Hij ziet er slecht uit, onze Jay. Blijkbaar vraagt het nogal wat van een mens, eeuwige tweede zijn. En jongens die denken dat híj coleman verslaat? Dat kun je serieus niet menen.

Blijkbaar vergeten dat Culter & Badell Ronnie op behoorlijk wat poses hebben geowned? Culter versloeg Ronnie zelfs met de backshots & Badell won gewoon de Challenge Round.

Jay Cutler word Mr Olympia 2006 ;)
 
Dit is echt freaky man. Niet normaal. Die schouders bij die dubbele biceps achter :eek2: Niet normaal. Hij ziet er echt gruwelijk uit. De vraag is natuurlijk of ie eindelijk die titel gaat pakken.

Maar dat zal wel weer niet. We hebben Ronnie natuurlijk ook nog niet gezien. En ik geloof ook niet dat Olympia's verslagen worden. Die stoppen er gewoon zelf mee.
 
Het word iig wel een hele mooie en interessante Olypmia denk ik:).
Cutler weer verbeterd, Dexter die weer meedoet.
 
Vorig jaar zat hij al heel dicht bij Ronnie. De Cutler van dit jaar is beter dan Ronnie vorig jaar was. En nu zal hij volgens jou opeens naar beneden duikelen? Hoe kan het nou, dat als je beter wordt, dat je dan opeens omlaag zou vallen. Tot nu toe heb ik geen enkele foto gezien van een Olympia deelnemer van dit jaar die er beter uitziet dan Cutler. De enige die ik kan verzinnen is Dennis James, maar die mist toch heel wat massa op z'n benen om een serieuze bedreiging te vormen. Coleman foto's zijn er alleen nog maar in volledige kleding geweest en Badell hield nog veeeelste veel vocht vast om een goed oordeel over te kunnen geven. True, Coleman zal 95% zeker weer winnen, maar om te zeggen dat Jay er slecht uitziet is complete onzin.

Iedereen heeft het hier over vocht kwijtraken. Hebben jullie de andere deelnemers wel gezien? Jay staat verrewegst het droogst van iedereen. Check die strepen op die quads. Tuurlijk moet hij nog vocht kwijtraken, maar het is helemaal niet zo dat hij nog veel meer vocht heeft dan de rest, integendeel zelfs.

Dat is waar, hij zal dit ook vast en zeker kwijtraken. Met slecht uitzien bedoel ik ongezond, maar voordat ik allerlei cliché's krijg van "bodybuilding ís ook ongezond" wil ik zeggen dat hij wel érg belabberd toekijkt. Coleman wint, die is gewoon 3x Jay.
 
Wie Ronnie?? Klopt...

Ben benieuwd naar de buik van ronnie....


dat gezeik over die buik de hele tijd. Vorig jaar had cutler de pens verder uitsteken als ronnie.
 
Back
Naar boven