MuscleMeat

Nieuwe foto's Cutler

Bezoekers in dit topic

Dit is een foto van de Olympia van vorig jaar:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je ze zo naast elkaar ziet vind ik Jay echt al niet minder dan Ronnie. In de benen is hij sowieso al beter. Dit jaar komt Jay met een betere rug, schouders, biceps en nog grotere benen.

D.: Misschien had hij net een snoeiharde training achter de rug. Als je daarna nog moet poseren, kijk je misschien wat lastig :p Hij kijkt af en toe wel alsof hij moet schijten inderdaad, maar ja, gelukkig worden ze niet op gezicht beoordeeld :P
 
en kijk die midsectie van jay is zeg... ben benieuwd hoe zijn buik dit jaar is :rolleyes:
 
Jay heeft gewoon een totaal andere bouw en sommige mensen denken dan meteen dat Ronnie groter is. Ronnie is langer in de lengte ja, maar dat betekend niet dat ie meteen op alle vlakken groter is. Kijk alleen al naar de schouders op de pic hierboven. Die van Jay zijn groter.

Al met al zal het een spannende wedstrijd worden.
 
en kijk die midsectie van jay is zeg... ben benieuwd hoe zijn buik dit jaar is :rolleyes:
Nou die staan in het begin van dit topic en ziet er perfect uit. 8 blokken:)
 
en kijk die midsectie van jay is zeg... ben benieuwd hoe zijn buik dit jaar is :rolleyes:

Smaller, zoals je al hebt gezien op de vorige foto's ;)

Als je wilt heb je op elke bodybuilder wel wat aan te merken. Ik kan ook gaan roepen: "Kijk die hangtieten eens van Ronnie, z'n tepels hangen zowat op z'n navel". "Die buikspieren van Coleman zijn echt lelijk, kijk die Grand Canyon in het midden".

Als je gewoon objectief beoordeeld en je ziet de 2 mannen zo naast elkaar, wie heeft er dan de meeste sterke punten?

Benen gaan sowieso naar Cutler. Schouders en rug imo ook, vooral door de dikte.. Alleen heeft Coleman betere armen, en misschien net iets wijdere lats. Traps gaan ook naar Coleman. De mannen ontlopen elkaar echt niet veel. Mensen die zeggen dat Coleman hem dit jaar fluitend wint moeten eens die Coleman bril afzetten. Hij zal hem, zoals ik al eerder zei, heus wel weer winnen, gewoon omdat hij Ronnie Coleman is, maar heus niet met 2 vingers in z'n neus.
 
Ronnie wordt 45, die foto's waar je hem met kledij ziet en waar hij even groot lijkt als andere jaren zeggen niks. Wat met de jaren achteruitgaat is de spierkwaliteit en separatie. Het zou me verwonderen moest Ronnie op deze leeftijd niet iets moet inboeten aan vorm; dat met Jay in betere vorm dan ooit, wordt wel even een hevige strijd! Enige minpunt vorig jaar aan Jay vond ik zn abs (was voorheen altijd al een sterk punt maar verleden jaar waren ze gewoon niet diep gesneden). Dit jaar zie ik geen enkel minpunt aan zn fysiek, van mij mag hij hem winnen en zou meteen het meest complete pakket voor een Mr Olympia neergezet hebben
 
Back
Naar boven