XXL Nutrition

Nieuwe foto's en video's.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
'Are you readyyy? '
'Ja, ik wel' :D

Gewoon doorgaan met dit soort filmpjes posten.
 
wees een man en laat je niet beinvloeden. Het is echt een kwestie van trainen dus gaan met die banaan!
Overigens ben ik niet zeker dat ik hem beter dan jou doe hoor....deed ook 20 vroeger maar de uitvoering leek mij ook niet ideaal dus ben ik 18 gaan pakken.

dank je voor je reply, ik ben het met je eens.. maar ik ben die haters zo zat :( stom van mij, had het kunnen weten!
 
het werkt demotiverend op deze manier, dus ik stop bij dezen..

nu is er niks aan de hand, dat wil ik graag zo houden. nogmaals: ik train voor mezelf, heeft me ook veel opgeleverd in dat jaartje.
 
maarre, ik ben het zat.. het posten van foto's en/of video's stopt hier.. zowel in dit topic als in het fotoalbum..

slotje aub

:roflol: post dan ook filmpjes van squats,deadlift, en andere compound toestand. Toch niet van curls eh man
 
er stonden nog veel meer filmpjes op het menu, van diverse soorten oefeningen..

gaat niet door.
 
:scratch: hoe kan nu zoiets demotiverend werken?? Juist dan zou het toch moeten motiveren? Nee ja en amen zeggen en ow wat een geile uitvoering en man man slijm slijm etc. etc...nee daar heb je wat aan. Met als gevolg dat je jarenlang je uitvoering k*t doet.

Dus ik snap je niet zo hoor..
 
kritiek = goed :)

hatelijke opmerkingen en/of zeggen dat ik lieg = niet goed :(
 
En dat kan ik heel goed begrijpen, dat men geen zin meer heeft om filmpjes voor de fun te posten als je zo'n achterlijke reacties krijgt.

Hier zitten gewoon een hoop debielen bij mekaar die elkaar maar al te graag negatieve commentaar geven. Bodybuilding is dan ook zo een sport waar altijd zo een sfeertje hangt om elkaar de grond in te rammen. Die doet dit verkeerd, die doet dat verkeerd, die houding is niet goed, mijn biceps is groter dan die van de jouwe,.... Het is altijd wel iets, zolang ze maar commentaar kunnen geven. Je zal pas bijna geen tot geen commentaar meer krijgen als je een superfysiek hebt, dan ga je zien dat de houding niet al te belangrijk meer is.

Kheb het filmpje niet gezien maarja, dat je van jezelf niet wist dat je zo'n dingen op dit forum 100% mag verwachten, dat snap ik ook niet...

Egotrippers zijn hier nu éénmaal in overvloed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven