Fitness Seller

Nieuwe fotos januari 2003 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

arievh

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
204
Waardering
0
Hier ff een link naar me vorige fotos ==> http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=2078

Nu weer hersteld van scheur in borstspier :D, dus danm meteen maar ff nieuwe fotos. Ik zie wel dat ik gegroeit ben. Maar ik ben wel afgevallen :( Woog op de vorige fotos 70 en nu 67 :(
Ok nu de fotos:

Keb hier onder 1 nieuwe foto met webcam gemaakt (3 feb 2003)

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Ok bovenstaande foto met webcam gemaakt Biceps dus.(3 feb 2003 dus nieuwe foto)

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Zijkant

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Voorkant

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Idem

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Idem

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Rug

*EDIT: Foto van rug gemaakt zoals post hiervoor

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Vet percentage nog steeds > 4%
Gewicht 67 kg ;(
 
goeie vooruitgang, zeker je borst gaat goed, alleen probeer meer te eten, je zal merken dat je meer groei als je iets hoger zit in je BF. Ook je schouders lijken een stuk voller.

ga zo door
 
Behoorlijke progressie!

Ben wel benieuwd naar een double biceps van de rugzijde. Je rug toen en nu is moeilijk te vergelijken met de pose die je nu laat zien.
 
Goede progressie, alleen wat Diver2000 ook zegt, je moet meer gaat eten. 67 kilo bij 1.85(zo groot ben je toch?) is wel een beetje magertjes. Groeten
 
Looking good! en wat meer vet kan geen kwaad :cool:
 
Thanks voor de complimenten.
En ja ik weet het meer eten.
Alleen is dat voor mij moeilijk omdat ik nooit echt trek heb. Midden in de nacht krijg ik meestal trek, dat spoort dus niet helemaal.
Ik eet veel te weinig. Misschien komt het omdat ik altijd binnen werk (beelscherm werk ??? ) .
Zou meer frisse lucht helpen? Anders ga ik gewoon zo nu en dan naar buiten in de baas zijn tijd :D

*Edit: Ik zal binnen kort even proberen een foto van me rug te maken. Zelfde pose als eerst :D
 
Gewoon voor jezelf een soort van schema maken, dus wanneer je wat wilt eten. Dat je als het ware een stok achter de deur hebt. Zonder goede te eten valt er niet zo veel te bereiken. Ik weet dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan, maar je moet probere steeds iets meer(en goede dingen) te gaan eten. Een aantal shakes verdeeld over de dag kan je ook op weg helpen, Groeten...
 
ziet er goed uit, toch enkele tips :
kleine maar verhoudingscorrecte maaltijdjes - hoogcalorische produkten (bv weightgainers-noten-bananen...) - een beetje cardio incalculeren om je stofwisseling wat op te krikken en een grotere eetlust te bekomen - ...

greetz luca
 
Ziet er goed uit.
 
Hele goede progressie :thumb: Echt netjes...

als tips zou ik toch geven, probeer echt een schema voor jezelf te hebben qua eten, begin dan niet met teveel, dus ook al heb je geen trek, een appel of een banaan gaat er mischien nog net in.. zorg dat je lichaam went aan die regelmaat van eten, dan zal het in de toekomst langzaamaan op die tijden honger gaan krijgen.... en kan je dan altijd dingen gaan toevoegen. iets eten is altijd beter dan niets. neem bv. een shake of iets anders vloeibaars, dat is vaak nog makkelijker weg te krijgen.. succes :)
 
Originally posted by LeanderFCU
Gewoon voor jezelf een soort van schema maken, dus wanneer je wat wilt eten. Dat je als het ware een stok achter de deur hebt. Zonder goede te eten valt er niet zo veel te bereiken. Ik weet dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan, maar je moet probere steeds iets meer(en goede dingen) te gaan eten. Een aantal shakes verdeeld over de dag kan je ook op weg helpen, Groeten...

Goed ide ik zou dit al eerder doen maar komt er nooit van. Ik heb nu een gainer ergens besteld. Zodra ik het binnen heb maak ik een schema. Hopen dat dat effect heeft :)

Originally posted by luca
ziet er goed uit, toch enkele tips :
kleine maar verhoudingscorrecte maaltijdjes - hoogcalorische produkten (bv weightgainers-noten-bananen...) - een beetje cardio incalculeren om je stofwisseling wat op te krikken en een grotere eetlust te bekomen - ...

greetz luca

Thanks voor je compliment.
Weightgainer heb ik nu net besteld. Dat cardio is geen slecht idé. Ik heb er nooit zin in maar ik zal het eens proberen. Ook loop ik nu (Sinds 3 dagen) Wat meer met me hond. Ik merk ook dat ik dan meer honger krijg, vooral savonds.

Originally posted by avg
Ziet er goed uit.

Dankje voor je compliment :D

Originally posted by soulreaver
Hele goede progressie :thumb: Echt netjes...

als tips zou ik toch geven, probeer echt een schema voor jezelf te hebben qua eten, begin dan niet met teveel, dus ook al heb je geen trek, een appel of een banaan gaat er mischien nog net in.. zorg dat je lichaam went aan die regelmaat van eten, dan zal het in de toekomst langzaamaan op die tijden honger gaan krijgen.... en kan je dan altijd dingen gaan toevoegen. iets eten is altijd beter dan niets. neem bv. een shake of iets anders vloeibaars, dat is vaak nog makkelijker weg te krijgen.. succes :)

Het enige wat ik er altijd wel in kan krijgen is een boterham zonder beleg. Banaan lukt ook altijd wel. Langzaam het eten opvoeren heb ik al gedaan maar nu in de winter heb je extra energie nodig dus moet ik het nog meer opvoeren. Want ook al eet ik dus nu meer, ik word toch wat lichter.
Vaste tijden zijn van belang, dus hier ga ik zeker aan werken.

Iedereen bedankt voor de tips. :cool:
 
Dank je Jon.

Mensen ik heb ff 2 nieuwe fotos erop gezet.. De bovenste 2 zijn dus nieuw :) let me hear it :D
 
Back
Naar boven